mcgroven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Den tredje tilleggspakken til det populære rollespillet er straks klar. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper det kommer en samleutgave. Men blir moro med tilleggspakkene også. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvor mye koster disse Micro$oftpoengene da, og er det mulig å kjøpe disse tilleggspakkene på annet vis, slik at man slipper å registrere seg noe sted? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hvor mye koster disse Micro$oftpoengene da, og er det mulig å kjøpe disse tilleggspakkene på annet vis, slik at man slipper å registrere seg noe sted? 2000 mp koster rundt 100 kr husker ikke helt Endret 22. april 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvor mye koster disse Micro$oftpoengene da, og er det mulig å kjøpe disse tilleggspakkene på annet vis, slik at man slipper å registrere seg noe sted? Jeg håper på en samlet release på et fysisk medium en gang. Jeg hater Windows Live. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette er nok det eneste av DLC'ene jeg skal ha ettersom denne virker veldig omfattende. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Etter å ha slåss både i Alaska og The Pitt blir det godt å komme hjem igjen til The Wasteland og kicke litt Enclave ass B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er denne pakken jeg har ventet på. Har altfor mange spill å spille for tiden så kommer til å drøye litt med å kjøpe den, men spilles det skal den! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Denne skal jeg så absolutt ha. Elsker hele Fallout serien, ja, tilogmed Brotherhood of Steel på PS2 syns jeg er morsomt! Håper historien som blir lagt til blir litt lang i forhold til Anchorage og The Pitt, da de var alt for korte. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan man kjøpe live points over disk og deretter bruke koden man kjøper for å aktivere poeng på pc-brukeren sin? Ja, jeg er under atten, så jeg kan ikke kjøpe poeng over nett. Dumme Microsoft som ikke aksepterer Visa Electron -_- Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, det gjør det. GameStop selger 2100MSPoints til rundt 300,- vet jeg, men vet ikke hvilke priser de andre butikkene har. Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Baah på tide å bli ferdig med Fallout 3 så eg kan prøve meg på noen av DLC innholdet Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal definitivt ha denne, håper den retter opp noe av skuffelsen etter Operation: Anchorage. 2 nye big guns? fint, for kisen min har max big gun skill Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Meneh... Hvordan kan man fortsette med karakteren sin... ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Meneh... Hvordan kan man fortsette med karakteren sin... ? Du lagret vel sikkert før du sendte karakteren din inn i døden? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det var akkurat det jeg ikke gjorde, ettersom jeg ikke visste at det kom til å skje. Utrolig teit utvidelse hvis man må ha et NESTEN fullført savegame for å kunne fortsette... Nå har jeg heldigvis spilt et annet game der jeg har dritt langveis oppi main-quest... Så får vel fortsette på dette etter DLC #3. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Er ikke alle som sendte karakteren sin i døden da... muahahaha Klasket på spoiler-tags slik at de som ikke har fullført Fallout 3 skal kunne unngå å kvele en litt ivrig bruker : ) - Odesseiron Endret 24. april 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Om det er noe jeg har lært opp gjennom tidene er det at man aldri, *aldri* skal kun ha 1 stk savegame. Jeg pleier å ha 5-10 stykker slik at jeg kan gå tilbake om noe har gått katastrofalt galt. Save early, save often. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Spillet autosaver jo med jevne melllomrom, det er vel slått på som default. Så en av dem er vel fullt mulig å bruke vil jeg tro. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kanskje det er på tidet å la Fallout få en ny sjanse. Jeg er vell en av de få som ikke var serlig imponert av den orginale utgivelsen, men kanskje ekstra pakken kan rette opp det den manglet for min egen del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå