mbst Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har en Nokia 3310. Den er rundt 2,5 år gammel. Hvis jeg lar den ligge, evt bare sender sms, holder batteriet rundt en uke. Men dersom jeg snakker i telefonen, selv med nyoppladet batteri, kutter den med én gang. Mener å ha lest at det var en feil på de tidlige utgavene av denne mobilen. Tror det var noen feildimensjonerte motstander. Har prøvd å søke på forumet her, men finner ikke tråden jeg ser etter, selv om jeg vet den er her et sted. Håper på tips. Hva kan gjøres, og hva vil det koste meg? Kan jo tenkes at batteriet er gammelt, men den har akkurat de symptomene jeg har lest om tidligere i forbindelse med nevnte feil, så er ikke sikker. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Pappa hadde samma problem med sin 3310, han prøvde først nytt batteri, det hjalp ikke. Så gikk han opp til kp teknikk (mobil forhandler). Der oppgraderte di firmwaren og da funka den fett.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 søstre mi hadde også det problemet.. var vist veldig vanlig ifølge et verksted Lenke til kommentar
mbst Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 søstre mi hadde også det problemet.. var vist veldig vanlig ifølge et verksted Og hun fikk også fikset det vha en firmware-oppgradering? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Prøv en firmware oppgradering uansett. Hjelper det er det bra, hjelper det ikke skader det ihvertfall ikke Oppgraderer du den får du noen nye funksjoner, som bilderedigering og automatisk tastelås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå