kewell79 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Queen - Rock Montreal konsert (SD) ligger nå ute Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva er så spesielt met dette utenom gratis live og ett theme? Kjemekjekt må jeg si . Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Eh, skjønte ikke helt greia her, Premium tema, gratis live og tre musikk videoer. Tommel opp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Tror vi alle kan være enige i at dette var temmelig lite å hoppe i taket for. Et gratis tema som reklamerer for Live var alt vi med Gold fikk. Musikkvideoer har vi Youtube for! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Gotta love Mircosofts markedsføring:P http://www.xbox.com/nb-NO/ Synes det nesten er litt fornærmende for brukermassen, uten at jeg skal si så mye mer. Endret 3. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Det er sikkert skikkelig fett for de i statene, men her har vi ikke video marketplave eller halvparten av innholdet på game marketplace <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men jeg vil alikevel tro at de ikke står tettpaket foran en scene og hører på Queen synge we will rock you i statene heller Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Haha, sant! De kunne nå ihvertfall ha fått til noen minispill med Avatarene våre.. han kjeder seg smått! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det hadde vært fantastisk morsomt, sier fortsatt Gears med avatarer. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dette må jeg si var trasige greier... eneste som var bra var free Gold ei helg og et theme Er veldig skuffet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det var veldig lite på denne "festivalen". Jaja at jeg fikk spille i helga var bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var dessverre ikke så mye festival over det hele nei. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg tenkte egentlig med en gang at Xtival kom til å bli oppskrytt av MS. Ikke overraskende heller da P: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg forventet mer da. Men men, var jo bedre enn ingenting ikkesant folkens? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel, fikk et tema ut av det som jeg kommer til å bruke i et par dager til så, egentlig: Nei. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Gratis tema er bedre enn ingen tema, og gratis Gold er bedre enn ingen Gold for dem uten Gold. . Absolutt bedre enn ingenting, selv om det ikke var noe så veldig spesielt som skjedde. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Helt enig med Vaenas, selv om jeg nok kommer til å skifte tema etter en liten uke Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eneste premium tema jeg har, så denne beholder jeg en stund fremover. Var også veldig hyggelig bakgrunn forhold til GTA IV temaet jeg hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå