TST Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er hverdagen trist og grå? Det er ikke Zeno Clash. Les hele saken Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fekk kjempelyst til å teste det no, det virker jo vidunderlig ... surrealistisk. Tenker eg skal vente litt då, sliter meg gjennom Sins of a Solar Empire og Demigod no Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ventet på dette spillet lenge. Har bare testet det bittelitt, men må virkelig si det innfridde. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Husker dere hadde en artikkel før, ble interessert da. Men det er nok ikke spillet som kommer øverst på ønskelista. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har spilt det litt nå .... litt usikker på hva jeg synes... fantastisk verden, men fikk litt følelse av at den var "trang"... De hadde tjent på å ha åpnere omgivelser føler jeg. Samtidig er verdenen engasjerende på sin sjarmerende måte. Gameplayet virket for meg etter å ha spilt 15-20 min litt vel repetetivt ... men skal spille videre imorgen eller senere... Var ikke noe bomkjøp uansett Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har selv et kjempeproblem med spillet. Det kjører dårlig med avira antivirus som mener spillet er fullt av virus, hver gang jeg starter spillet med dette programmet på kommer jeg meg ikke til loadingscreen en gang. Noen som vet hvordan jeg løser dette problemet? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 okey, har nå spilt gjennom hele spillet. ganske kort men utrulig flott laget! veldig pent. men som sagt det blir mye av det samme opp og opp igjen. selve historien i spillet er spesiel og gjør at du vil vite mer hva som skjer i denne verden, selv om du må slåss deg gjennom en hel haug av rare mennesker/dyr har faktisk kommet borti noen bugs, men er lett og fikse på med og loade spillet på nytt. visst du ikke har prøvd spillet så syns jeg du skal gjøre det, er et utrulig heftig spill, selve kamp systemet overgår fleste slåss spill! Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Spillte spillet en times tid. Ganske kjekt. Spesielt to ting gjorde sterkt inntrykk på meg: De store dyrene i ørkenen = GÅSEHUD! Når han ene ( ja, du vet han ) mister masken når du sloss mot ham. Dæven! Et mer creepy ansikt skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
junkish Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 hehe, skulle til å klage på lengden på spillet helt til jeg så prisen. billig as dette skal def. kjøpes digger fps brawlers Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg fått spilt rundt 3 timer og jeg må si at det her er det feteste spillet jeg har spilt på leeenge. Mer surrealistisk spill skal man lete lenge etter.. Er helt hekta. Rart dette spillet ikke får mer publisitet. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Litt buggete, litt dårlig voice-acting, animasjonene halter litt, men ellers et meget, meget underholdende og forfriskende spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå