Gå til innhold

Anmeldelse: Zeno Clash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt det litt nå .... litt usikker på hva jeg synes... fantastisk verden, men fikk litt følelse av at den var "trang"... De hadde tjent på å ha åpnere omgivelser føler jeg.

Samtidig er verdenen engasjerende på sin sjarmerende måte.

Gameplayet virket for meg etter å ha spilt 15-20 min litt vel repetetivt ... men skal spille videre imorgen eller senere...

Var ikke noe bomkjøp uansett

Lenke til kommentar

Jeg har selv et kjempeproblem med spillet.

Det kjører dårlig med avira antivirus som mener spillet er fullt av virus, hver gang jeg starter spillet med dette programmet på kommer jeg meg ikke til loadingscreen en gang.

Noen som vet hvordan jeg løser dette problemet?

Lenke til kommentar

okey, har nå spilt gjennom hele spillet. ganske kort men utrulig flott laget! veldig pent.

men som sagt det blir mye av det samme opp og opp igjen. selve historien i spillet er spesiel og gjør at du vil vite mer hva som skjer i denne verden, selv om du må slåss deg gjennom en hel haug av rare mennesker/dyr :p

har faktisk kommet borti noen bugs, men er lett og fikse på med og loade spillet på nytt.

visst du ikke har prøvd spillet så syns jeg du skal gjøre det, er et utrulig heftig spill, selve kamp systemet overgår fleste slåss spill!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...