Gå til innhold

Hatt prøve på skolen i dag? Fortell, fortell!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde siste norsk tentamen idag bare eksamen igjen så er jeg ferdig med dritet, men steike heller så følte visst vaktene på tentamen seg trakasert og mobbet, folk hadde hatt på øretelefoner og jeg vet ikke hva det var man hadde spurt om de hadde regelene og om de kunne dem og alt mulig piss. Forøvrig skrev jeg kåseri om menn og biler, men disse j***** av noen vakter sier de har stor grunn til å mistenke juks på tentamen så nå skulle studierektor, norsklærer/kontaktlærer og rektor gå igjennom stilene for å finne juks tenker meg at de finner en som har "juksa" og stryker hele gjengen.

Selvsagt er det meste de har sagt bullshit, og da rektor sa vi måtte si unnskyld og gi dem blomster vurderer jeg sterkt å boikotte det siden jeg ikke var med på "trakaseringen og mobbingen".

Forøvrig har det aldri vært noe bråk med vår klasse før.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk tilbake engelsktentamen i går. Fikk 5. Det som irriterer meg er at den delen jeg slurvet mest med var den delen jeg fikk best score på.

Vi har fått en ny sjanse til å forbedre oss, så jeg skal holde foredrag og lage en rapport.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Vekker litt liv igjen her jeg! ;)

Hadde en matteprøve på skolen i dag som gikk rett og slett forferdelig. Fikk altfor kort tid, i tillegg til at flere av oppgavene var type gjør-titalls-med-regneoperasjoner-før-du-nærmer-deg-slutten. Det var liten hjelp at den i det hele tatt var vannvittig vanskelig. Lite awesome.

Tar det igjen på torsdag, though! Da blir det essay om romantikken! Sist jeg skrev essay ble det 6; satser på det samme denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hadde ex.phil og etikk multiple choice prøve.

50 spørsmål totalt, minst 30 riktig for å bestå.

et annet kriterie var at minst 10 riktig på etikk delen, og minst 15 riktig på filosofi delen.

fikk resultatet dagen etterpå, jeg besto, 36 riktig.

Min ene kamerat besto med det samme, mens det andre strøk med 27 riktig svar.

Han fikk ta testen om igjen på mandag, og fikk da 40 riktig svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg går på universitetet og har således ikke prøver lenger. Det jeg har mye av istedet er obligatoriske oppgaver. Den forrige obligatoriske oppgaven min var å programmere et Java-program for registrering/lagring av arbeidsøkter for seminarledere. Det skulle være mulig å lagre, oppdatere og slette arbeidsøkter. Videre skulle det være mulig å vise en oversikt over alle de innlagte arbeidsøktene, samt å generere rapporter over antallet arbeidstimer og beregnet lønn for en gitt tidsperiode. Var ikke en videre lett oppgave, men lærerik uten tvil. Fikk et greit resultat på den.

Ellers har jeg nå fått siste obligatoriske oppgaven i programutvikling-faget. Skal da programmere en irc-lignende chat-løsning med server og klient-funksjonalitet. Serveren skal kunne håndtere mange klienter, og la dem snakke sammen i et chat-room. Skal kun ha støtte for et chat-room heldigvis, og trenger kun å implementere støtte for å chatte på et intra-net (altså et lokalt nettverk). Så det kan jo bli interessant. :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...