Joachim_F Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tim Schafers etterlengtede rockeepos har fått slippdato. Les mer Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kva slags sjanger havnar det spelet her under igrunn? Ser for meg noke lignande God of War møter Guitar Hero Action RPG? Eller reint adventure? Klarer ikkje heilt å plassere det vertfall... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 gleder meg til det her, Brutal Legend høres så rått ut. Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette spillet har jeg lengtet etter lenge, så det skal bestilles til lanseringsdatoen! Lenke til kommentar
knutae Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er et bra preview her: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3173567 Metal + God of War + åpen verden + Tim Shafer... det høres jo unektelig tøft ut. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gleder meg enormt til dette spelet! Oktober vil forøvrig skifte namn til Rocktober i den anledningen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg klarer bare ikke se for meg Jack Black gjøre en ålreit jobb som hovedperson. Satt og spilte Kungfu Panda på xbox med to nieser i går, og det slo meg at han for det første ikke har noen særlig god stemme og hans varemerker "totally" og "awsome" gikk ut på dato i fjor eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Leste en liten artikkel der de hadde testet det, og sa at han hadde levd seg 100% inn i rollen, og at det var fantastisk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jojo, men når Jack Black er 100% irriterende 100% av tiden, så det en mager trøst. Håper bare spillet er bra nok til å klare seg på tross av ham i hovedrollen. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vi har kikket nærmere på spillet i London, under Tims veiledning, og kommer med en sniktitt så snart sperrefristen utløper. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Flott, kan du si om det er bra eller ikke? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan i hvert fall si at humoren er spot on. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jojo, men når Jack Black er 100% irriterende 100% av tiden, så det en mager trøst. Håper bare spillet er bra nok til å klare seg på tross av ham i hovedrollen. Da er det ikke en trøst en gang, da er det en forbannelse. Jeg har ikke sansen for Jack Black rett og slett, syns ikke han er noe morsom og heller ikke noen god stemmeskuespiller ut i fra Kung Fu Panda, og ikke har han særlig komisk timing heller. Jevnt over veldig statisk. Når han så må bruke "awsome" i hver 6 setning blir det rett og slett for mye. Humoren og alt det der har jeg ingen problemer med å tro at blir toppers, jeg er dessuten en ivrig metalfan så får mye å hente tror jeg. I så måte er jo forsåvidt Black et godt valg, han er jo en habil vokalist og kan nok en del om rock og metal in general. Jeg bare orker ikke et helt spill hvor han skal fortelle gamle onlinere på nytt igjen, og er redd det er det vi vil få presentert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå