Joachim_F Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Snart får du leke deg med virtuelle Volvo-modeller. Les mer Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vi liker ting som er gratis! Får prøve det ut når det kommer. Håper de lager det så realistisk som mulig. Hater når man lager en hybrid mellom arkade og simulator, enten går man full out arkade (trackmania), eller så går man full out realisme (IRacing, LFS , NR2003 etc) . Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Liker vel best at kjørefølelsen er god. Kan godt være midt i mellom for min del. Litt skeptisk til ett slikt reklamespill, men Simbin er jo dyktige så de tillater kanskje ikke noe de gir ut blir elendig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Volvo: The Game? Jeg tror jeg griner. Åsmund: Det trodde jeg om Creative Assembly også, inntil Stormrise kom ut og ødela hele inntrykket. Når de kan skje med CA, kan det skje med alle. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette blir vel omtrent det samme som BMW M3 gratisspillet som kom ut i fjor? Håper de tar med 240 Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Frykter vel at det bare blir et utvalg av de nyeste modellene, ettersom spillet er gratis er det vel bare ment som reklame. Stygge og fremhjulsdrevne familietraktorer gleder vi oss til å kjøre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hysj da, kjører S40 2007 nesten daglig. Går ikke like seint som traktor, men er ikke langt unna Gleder meg til S60 med det elegante dashboardet og midtskille i krystall og selvmordsdører. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Håper man kan kjøre ned fotgjengere, da kan den hende jeg skaffer meg skiten (svensk versjon av "skiten", altså uttales den "hjiten"). Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Haha, du er inne på noe der! Carmageddon 3 : Volvo Fatality Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå