mcgroven Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bethesda og Obsidian samarbeider om nytt prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Morsomt at folk som var med å lage de tidligere Fallout spillene skal være med nå også. Mer er ikke 2010 ganske tidlig? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Blir sikkert bruk av samme motor, bare med mindre endringer og et helt anent plott. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan regnes som en ny "provins" i Fallout-universet, på samme måte som de forskjellige provinsene i The Elder Scrolls-universet, hvor hver stat er en provins. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Blir sikkert bruk av samme motor, bare med mindre endringer og et helt anent plott. Skulle egentlig ønske at de kom med en ny motor da den de bruker ikke er så spesialt bra, utenom at den krever lite da . Det kan regnes som en ny "provins" i Fallout-universet, på samme måte som de forskjellige provinsene i The Elder Scrolls-universet, hvor hver stat er en provins. I TES serien har både Morrowind og Oblivion vært egne spill med ny motor og kommet med 4års(?) mellomrom. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Motoren i Oblivion var basert på den fra morrowind, men grunnen til at det kommer med et så kort mellomrom er nok at de bruker samme motor, bare med endringer til det bedre. Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde vært artig om de kunne ha lagd ett spill i Fallout universet som er i en helt annen verdensdel enn Nord-Amerika. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hadde vært artig om de kunne ha lagd ett spill i Fallout universet som er i en helt annen verdensdel enn Nord-Amerika. Med tanke på at de fleste andre kontinentene sank i havet (iallefall i følge det Interplay etablerte i Fallout 1) som et resultat av atomkrigen, kan det bli litt vanskelig. Men hey, omfattende retcons har skjedd i bedre hjem. Oblivion-motoren var for øvrig ikke basert på Morrowinds motor, med mindre Bethesda lyver. Dette er et typisk "la oss outsource en oppfølger til Obsidian"-prosjekt, så det blir nok den Fallout 3-motoren vi kjenner (den er til gjengjeld basert på Oblivions heller enn skrevet fra grunnen av) som brukes, muligens med noen tillegg eller modifikasjoner. Endret 21. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koser meg med Fallout 1 jeg for ørtende gang Blir jo aldri ferdig fordi jeg hele tiden starter på nytt Gleder meg til alle oppfølgerene Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan regnes som en ny "provins" i Fallout-universet, på samme måte som de forskjellige provinsene i The Elder Scrolls-universet, hvor hver stat er en provins. I TES serien har både Morrowind og Oblivion vært egne spill med ny motor og kommet med 4års(?) mellomrom. Jeg er klar over det, men hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Blir sikkert bruk av samme motor, bare med mindre endringer og et helt anent plott. Skulle egentlig ønske at de kom med en ny motor da den de bruker ikke er så spesialt bra, utenom at den krever lite da . Lurar på kva du baserar det utsaknet på?Synest spelet er glimrande gameplay-wise, og ser flott ut eg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 så hvis jeg forstå det riktig, så blir dette et "Fallout 3.5" ? mens Fallout 4 kommer senere, og laget av Bethesda ? Forstår jeg det riktig? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Se på Fallout 3 som GTA 3, og dette som Vice City eller San Andreas. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så har Fallout serien blitt en melkeku den også. Det Bethesda gjorde med Fallout kan sammenliknes med at Marianne Aulie skulle tegne klovner over Edvard Munch malerier. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis det hadde vært opp til NMA-fundamentalistene, hadde Fallout forblitt en død lisens tilhørende et respiratorfirma hvis økonomiske ansvarlighet ligger på et nivå tilsvarende en barnehageunge i en sjokoladebutikk. Heldigvis var det ikke de som fikk bestemme. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har tro på at dette kan bli mer i Fallout-ånden til de to originale spillene, selv om jeg også likte Fallout 3 svært godt(det ble litt repetivt etter hvert though). Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Og muligens en Fallout TV-serie eller film? http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.6575512 Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kunne vært tøft med en tv-serie Er uansett positiv til det obsidian lager, så satser på at det blir bra =) Til journalist : Obsidian Entertainment står bak titler som Star Wars: Knights of the Old Republic II, Neverwinter Knights 2 (med tilleggspakker) og lovende Alpha Protocol. En "k" for mye i NWN=) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Neverwinter Knights faktisk Dagens latter Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har jo allerede Fallout lunchboks og bobblehead, så en tvserie er nesten på sin plass. Og så kan de kanskje lansere en kleskolleksjon. Jeg tror wasteland stilen kunne slått an i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå