JoanTheMan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hehe, hvis narkotiske stoffer blir legalisert, vil det fortsatt bli sett på slik som alkohol, man vil ikke ha lov til å f.eks kjøre bil mens man er under påvirkning av dette. Om få år vil man måtte blåse for narko på lik linje med alkohol også,røyking av hasj offentlig vil straffes akkurat som drikking Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Som i og for seg er helt greit, slik at dem som ikke ønsker å bli berørt på noen måte slipper det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bruker selv ikke maruijana, men forskning viser at maruijana ikke er direkte skadelig og er heller ikke avhengighets fremkallende. De jeg kjenner som bruker hasj sier at de alltid blander det ut med vanlig tobakk, da blir den jo fort avhengighetsskapende. Men det er fremdeles ikke hasjen som er avhengighetsskapende, det er tobakken. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Laland: Hva var det egentlig du fant håpløst med innvandringspolitikken til frp? Fikk aldri noe svar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg mener den er altfor streng. Jeg mener hva vi har idag gjør det for lett for våre nye landsmenn å komme inn (og bli inne, hvis de begår lovbrudd) men med FRP's politikk blir det altfor vanskelig å komme seg inn. Det å bruke "enorme kulturforskjeller" som et argument for å holde folk ute mener jeg fungerer dårlig siden vi med internett og andre medier blir påvirket uansett. Det er også for strenge grenser for familiegjenforening (ønsker 24 år på ektefeller og 15 år for barn) som gjør at familier enten separerers eller må finne seg en annen plass å dra. I 2008 sa de at de ville begrense antall asylsøkere i året til 100 personer. Det vil gi Norge som verdens beste land å bo i (HDI) et utrolig dårlig rykte utenlands. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg syns selv FRP har den beste innvandringspolitikken å stille opp med. Selv holdt jeg med Høyre, inntill for få dager siden da de annonserte at fildeling skulle få det tøft med de i regjering. Wave your vote goodbye. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 For meg som en enkeltperson ville nok FRP sin innvandringspolitikk tjent meg veldig (jeg mener ikke noe særlig om våre nye landsmenn på en generell basis, hater å bevege meg rundt på feks. Oslo S om kvelden) men for samfunnet Norge som en helhet ville det ikke bare gitt oss et dårligere omdømme internasjonalt (verdens beste land å bo i som ikke vil med i EU nekter å ta imot flyktninger?) men også hindret en kultur i å komme hitover. Såklart, den norske kulturen skal vi ta vare på (bort med hijab i politiet!) men å nekte andre kulturer å få spre sine meninger og vaner er jeg imot (med mindre, såklart, det fører til sultestreik utenfor Stortinget. De kan finne seg ne bedre å gjøre). Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg liker de fordi de er imot innvandring. Men jeg liker de ikke fordi de er imot piratkopiering Litt selvopptatt? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Akkurat det der er det vel mange som mener? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Laland, kan du forklare litt meir kva denne innvandringspolitikken går i? Og gjerne samanlikne med den vi har i dag? Den dagen eg kan gå på butikken for å kjøpe meg ein god dose heroin på sal er forresten ein trist dag. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Så du mener at Islam burde få gjøre som de vil innenfor landets grenser? Kanskje la muslimer slippe å selge øl og tobakk i dagligvarebutikker? Kanskje separate svømmetimer for barneskolen, gutter og jenter hver for seg? Frp vil ikke nekte flyktninger opphold i norge, tvert i mot. De de vil er å ha bedre kontroll, for pr dags dato er det litt hipp som happ. Men jeg respektere ditt syn, men samtidig må jeg si at dagens innvandringspolitikk er etter min meninge helt på trynet. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Men jeg respektere ditt syn, men samtidig må jeg si at dagens innvandringspolitikk er etter min meninge helt på trynet. Innvandringspolitikken er ikke helt på trynet, derimot er systemet knyttet til det pr. i dag ekstremt dårlig. Såpass kan jeg være enig i. Jeg hater heller ikke FRP, men jeg misliker sterkt deres bruk av populisme, og ikke baserer seg på sitt eget politiske ståsted. Siv Jensen og co benytter jo Se & Hør og tabloidene som politiske faktagrunnlag for å uttale seg hva folket vil ha. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Poenget, er at FrP berre vil gjere det vanskeligare for muslimske innvandrarar. Ikkje t.d. tyskere og amerikanarar, og det er det som er rasistisk. Neptjune; trur du seriøst på "snikislamifiseringa"? Det er berre noko tull som FrP har kommet opp med for å skremme velgjarar til å stemme på FrP. Du kjenner heilt sikkert nokre muslimar, spør dei om dei vil innføre Sharia og gjere Noreg muslimsk, for eg kjenner ganske mange og ingen av dei eg kjenner vil det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg vil ha mindre invandring fra land det ikke er noen grund til og flykte fra Hva stemmer man på da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Poenget, er at FrP berre vil gjere det vanskeligare for muslimske innvandrarar. Ikkje t.d. tyskere og amerikanarar, og det er det som er rasistisk. De vil nok gjøre det vanskelig for eventuelle hvite muslimer, også. Religion og etnisitet er ikke det samme. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Joda, men no er vel majoriteten i USA og Tyskland ikkje muslimar, så derfor tok eg dei som eksempel. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Poenget, er at FrP berre vil gjere det vanskeligare for muslimske innvandrarar. Ikkje t.d. tyskere og amerikanarar, og det er det som er rasistisk. De vil nok gjøre det vanskelig for eventuelle hvite muslimer, også. Religion og etnisitet er ikke det samme. Samma det. Om man hater religion skal man hate alle religioner. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Flosshatt: Når det gjelder "snikislamifiseringen" er det bare å ta en titt rundt omkring i europa. Frankrike og england f.eks. Islam er farlig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Se rundt i Europa. Kristendommen er like farlig. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Flosshatt: Når det gjelder "snikislamifiseringen" er det bare å ta en titt rundt omkring i europa. Frankrike og england f.eks.Islam er farlig. Wow... Du er hjernevaska du... Islam er ikkje ein større trussen mot Vesten enn kristendommen og jødedommen, politisk islam er noko anna, veit du. Det er heller ikkje ein trussel mot vesten, i alle fall ikkje Noreg. Men spør dine muslimske bekjente(tipper du kjenner nokon, viss ikkje har du ingen rett til å uttale deg) om dei ønskjer å innføre Sharia, og gjere Noreg til eit muslimsk land. Viss du ikkje gjer, eller har gjort dette, har du heller ingen rett til å uttale deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå