Vistula Uhlan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Først må vi kuppe dei andre partia, så vi kan få meg sjølv valgt som Diktator. Så kan vi byrje å lage mit... eh, vårt... paradis(fine vegar, høge skattar for dei rike, eit godt helsessytem, miljøvern, forskning, legalisering av narko, like rettar for homofile osb.) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pfffft, de øverste av de øverste er jo jeg som er kongen med mine vakre koner AneHD, Eplefe og Ehtram. Moderatorene er sikkerhetsvaktene mine og resten av dere små brukere er borgere av loliland. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så lenge ikke fredrikstad dialekten dominerer, er jeg med. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Loliland.... hehe... Navnet klinger bra iallefall. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Legalisering av narko håper jeg i hvertfall aldri blir lov. Narko ødelegger deg totalt og burde ikke gis bort av staten, det er ikke mer å si om det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Så det du sier er at jeg er skadd vare ettersom jeg har røyket hasj? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Partiet fungerer også som samlingssted for alle kristenfundamentalistene som ikke synes KrF er ekstreme nok i sin kristendom - de vil ha utvetydig, ureflektert og automatisk støtte til Israel i alle saker, totalforbud mot abort, offentlige henrettelser av homofile og abortleger, obligatorisk kirkegjengeri, samt bytte ut grunnloven med de ti bud. En stemme til FrP er en stemme til Levende Ords partipolitiske fløy, og dem har jeg omtrent like lite lyst til å stemme på som jeg har til å stemme på et eventuelt Islamparti. Lyst på et samfunn slik som det du ser i V for Vendetta? Stem FrP! Fantastisk innlegg, Zealuu No er mi interesse for politikk ganske begrensa, men på meg virkar det som om at FrP stort sett berre seier det folk vil høyre: Lavare skatt, lavare bensinprisar, betre helsevesen, betre barnehagedekning, orden på finanskrisa og meire til. Alt skal bli betre, samstundes som ein også skal betale mindre (eller ingenting) for det. Er det ingen som ser eit lite problem her? Kanskje FrP bør få kome til makta ein periode så folk kan innsjå at det ikkje vil fungere? Når det er sagt, så er vel stort sett alle partia flinke til å kome med valløfter, men enda flinkare til å ikkje halde dei. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Legalisering av narko håper jeg i hvertfall aldri blir lov. Narko ødelegger deg totalt og burde ikke gis bort av staten, det er ikke mer å si om det. Ikke maruijana. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Legalisering av narko håper jeg i hvertfall aldri blir lov. Narko ødelegger deg totalt og burde ikke gis bort av staten, det er ikke mer å si om det. Ikke maruijana. Jeg bruker selv ikke maruijana, men forskning viser at maruijana ikke er direkte skadelig og er heller ikke avhengighets fremkallende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Legalisering av narko håper jeg i hvertfall aldri blir lov. Narko ødelegger deg totalt og burde ikke gis bort av staten, det er ikke mer å si om det. Siden når er legalisering det samme som at noe "gis bort av staten"? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Siden når er legalisering det samme som at noe "gis bort av staten"? " Når man ikke helt vet hva man snakker om.. Legaliser! Da blir det mindre penger på det svarte markedet, og folk med hiv/parkinson/grå stær +++ vil få en lettere hverdag. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Den som stikker fram hode får det kuttet av... Det er vel grunnen til mye av "hatet", ikke noe poeng å "knekke venstre-koden" da ingen bryr seg om de(kansje "sponheim-koden" men det er annen sak). Det er også lettere og kritisere meminger som ligger langt unna de ditt eget parti har, og de fleste partier i norge idag ligger veldig langt inne i sentrum på de fleste saker, og er du ikke veldig forsiktig så kan du ende opp med å kritisere eget parti. FrP er svaret på alle nagative ting venstresiden har lyst til å bringe opp, de er et enkelt mål fordi de har så mye meninger og reklamerer godt for egene saker. FrP er svaret på spørsmålet vi på høyresiden ikke vil spørre, derfor vil du ikke se mye forsvar av partiet heller. Forsåvidt kan nok også FrP takke KrF og Høyre for mange velgere, høyresiden i norsk politikk er like forvirra som venstresiden. Og hadde Høyre og KrF fått tilbake de konservative og dyktige folkene på toppen hadde vi hatt et alternativ til FrP å stemme på. Men som en siste notis tror jeg ikke det er hat du observerer men bare politikk.(ok, kansje noe hat i blandt grassrota, men ikke mellom partiene) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bruker selv ikke maruijana, men forskning viser at maruijana ikke er direkte skadelig og er heller ikke avhengighets fremkallende. De jeg kjenner som bruker hasj sier at de alltid blander det ut med vanlig tobakk, da blir den jo fort avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Pfffft, de øverste av de øverste er jo jeg som er kongen med mine vakre koner AneHD, Eplefe og Ehtram. Moderatorene er sikkerhetsvaktene mine og resten av dere små brukere er borgere av loliland. Beklager, skulle nokon andre enn meg sjølv kuppa Noreg, så måtte nok eg oppretta ei motstandsgruppe, og fått deg avsatt med alle midler. Legalisering av narko håper jeg i hvertfall aldri blir lov. Narko ødelegger deg totalt og burde ikke gis bort av staten, det er ikke mer å si om det. Dette var eit ganske tåpeleg innlegg. Maruijana er ikkje direkte skadeleg, og heller ikkje så altfor avhengigheistskapande. Ingen har nokongong døydd av maruijana Og det å forby noko hjelper ikkje. Du får tak i det på svartemarked, så det forsvinn ikkje. Det at forbod ikkje hjelp kan vi sjå viss vi tar ein titt på USA under alkoholforbodet, det er den dårligaste perioden for USA nokonsinne. Eg er for legalisering av narkotika, fordi eg ikkje ser ein spesielt god grunn til å ikkje gjere det. Det er heilt frivillig, og folk kjenne risikoen. Er dei da villige til å ta den, så må dei få lov til å gjere det lovleg. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 " Eg er for legalisering av narkotika, fordi eg ikkje ser ein spesielt god grunn til å ikkje gjere det. Det er heilt frivillig, og folk kjenne risikoen. Er dei da villige til å ta den, så må dei få lov til å gjere det lovleg." Må bare poengtere denne. Å legalisere heroin, kokain og andre harde kjemikalier er ikke særlig smart. Marihuana, ja. Men det er ikke på min "narkotika" liste. Du må tenke litt på hva heroin-vrak koster samfunnet generelt også vettu Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, men det vil nok verken bli mange fleire eller færre som tar det fordi det er lov, men eg er litt usikker på legalisering av kokain, metadon, amfetamin, metamfetamin osb., eg kan vel eigentleg ikkje nok om det til å uttale meg. Eg berre veit at forbod ikkje gangner nokon. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vel, det er jo stoffer som er direkte skadelige. Potensielt livsfarlige. Man kan ikke røyke seg i hjel med hjelp av cannabis. Kanskje litt lungekreft hvis man blander det ut med tobakk. Men hvis man er oppgående er det mange ufarlige urter man kan blande med. Eller man kan røyke det rent, hvis man har marihuana vel og merke. Men i portugal har de faktisk dekriminalisert all "narkotika" og det har visstnok gitt postive resultater. Usikker på om det hadde latt seg gjøre i norge. Men cannbis burde bli legalisert sporenstraks. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hadde vært kos å fått marihuana legalisert, men jeg klarer ikke se hvordan dette skulle forekommet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du har rett. Det høres bra ut i teorien. Men umulig å realisere i praksis, hvert fall i et land som norge. Marihuana er allerede såpass svartmalt og propagandisert (hvis det i det hele tatt er et ord) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg liker de fordi de er imot innvandring. Men jeg liker de ikke fordi de er imot piratkopiering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå