Bjonski Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tja, stem ingen og du mister all rett til å klage i etterkant. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Folk hater FRP fordi de er talentløse og hvor dum må du være for å ikke stemme i det hele tatt? Det er vel god trekk hos deg eller Lolidude? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) "Offerkomplekser" Hva i all verden er det du snakker om? Har da ikke prøvd å gjøre meg eller frp til et offer. Jeg driter egentlig i alle partier, men frp er et steg i riktig retning med henhold til innvandringspolitikk. Og jo, det er veldig "inn" å sleng seg på frp-hater bølgen. Endret 21. april 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 "Offerkomplekser" Hva i all verden er det du snakker om? Har da prøvd å gjøre meg eller frp til et offer. Jeg driter egentlig i alle partier, men frp er et steg i riktig retning med hendolg til innvandringspolitikk. Riktig riktig Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 FRP har en dobbeltmoral som ikke ligner grisen. De lover ditt og lover datt. De skal senke bensinprisene, men samtidig senke skattene og ikke selge like mye olje. Til tross for lav skatt skal de skal skaffe mer penger til sykehus, veier, barnehager, skoler og alt annet. Var det Siv Jensen som sa hun skulle gå av hvis ikke alle barn fikk fast plass innen 2009? På meg virker det som om frp bare sier det folk vil høre og derfor faller mange som ikke setter seg inn i saken lett i fella. ser man litt på løftene deres ser man at de umuulig kan holde alt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 På meg virker det som om frp bare sier det folk vil høre og derfor faller mange som ikke setter seg inn i saken lett i fella. ser man litt på løftene deres ser man at de umuulig kan holde alt! Som jeg har sagt tidligere så er det en beskrivelse du kan bruke på alle andre partier også. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 På meg virker det som om frp bare sier det folk vil høre og derfor faller mange som ikke setter seg inn i saken lett i fella. ser man litt på løftene deres ser man at de umuulig kan holde alt! Som jeg har sagt tidligere så er det en beskrivelse du kan bruke på alle andre partier også. Second that. Alle politikere lover og lover. Men det jeg ville frem til er at pr dags dato har frp den beste innvandringspolitikken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå er vel det ganske forskjellig fra person til person hva de mener. Jeg mener FRP har en håpløs innvandringspolitikk. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 På meg virker det som om frp bare sier det folk vil høre og derfor faller mange som ikke setter seg inn i saken lett i fella. ser man litt på løftene deres ser man at de umuulig kan holde alt! Som jeg har sagt tidligere så er det en beskrivelse du kan bruke på alle andre partier også. Men jeg må si Frp overgår de andre på det punket. Selvfølgelig lover alle ting de ikke holder, men Frp lover jo veeeelidg mye Nå er vel det ganske forskjellig fra person til person hva de mener. Jeg mener FRP har en håpløs innvandringspolitikk. Veldig enig! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) <Laland: Så hvilket parti støtter du med tanke på innvandring? Kan du også utdype hvorfor du mener frp sin er håpløs? Endret 21. april 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) @Snapz: Ja alle lover ting de ikke holder. Det som er så dumt er at de lover alt mulig for å bli valgt, og de fleste går på det og stemmer på dem som lover uten å tenke på at de umulig kan holde 1/3 av det de lover. Så blir folk sur på at de ikke holder det de lover. Noen som ser problemet? Hvis folk hadde et snev av logisk sans ville de sett at de ikke kan holde det de lover og derfor burde de heller ikke stemme på dem. Og da mener jeg alle partier. Endret 21. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 @Snapz: Ja alle lover ting de ikke holder. Det som er så dumt er at de lover alt mulig for å bli valgt, og de fleste går på det og stemmer på dem som lover uten å tenke på at de umulig kan holde 1/3 av det de lover. Så blir folk sur på at de ikke holder det de lover. Noen som ser problemet? Hvis folk hadde et snev av logisk sans ville de sett at de ikke kan holde det de lover og derfor burde de heller ikke stemme på dem. Og da mener jeg alle partier. Tja, stem ingen og du mister all rett til å klage i etterkant. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har da ikke sagt at jeg ikke stemmer på noen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har da ikke sagt at jeg ikke stemmer på noen. Hvis folk hadde et snev av logisk sans ville de sett at de ikke kan holde det de lover og derfor burde de heller ikke stemme på dem. Og da mener jeg alle partier. Jeg tolket det som at du oppfordrer til å ikke stemme Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Laland: Kan du vennligst påpeke hva du syntes er håpløst med dette? "FrP vil stramme kraftig inn på asyl- og flyktningpolitikken, slik at bare de som har et reelt behov for beskyttelse i henhold til Flyktningkonvensjonen får bli i " "FrP vil ha en total omlegging av familieinnvandringspolitikken, fordi dagens politikk oppmuntrer til tvangsekteskap og ufrihet." "FrP vil ha en helt ny integreringspolitikk der innvandrere gis incentiver til å delta i arbeidslivet, lære seg norsk og ta inn over seg de grunnleggende universelle verdier som det norske og vestlige samfunnet bygger på. " "FrP vil innføre lukkede mottak for ID-løse asylsøkere, asylsøkere som vurderes å utgjøre en sikkerhetsrisiko, og asylsøkere som har fått avslag på sine asylsøknader inntil utvisning er effektuert. " "FrP vil ha en aktiv integreringspolitikk som bygger på at de reglene, normene og verdiene som skal være felles for hele befolkningen, må gå foran hensynet til enkeltgrupper." Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Interessant lesing det her Skulle gjerne sett litt fleire representantar frå FRP si side, med lange gode innlegg helst! Som andre påpeiker, dette med løfter er jo noko alle driv med, sjølv om eg ikkje kan seie noko om i kva grad enkelte parti skiller seg ut frå andre. Poenget er at den generelle politiker har ein rimeleg tynn truverdighet, i alle fall i mi bok. Det er også grunnen til at eg spør flest mogleg forskjellige folk om kva dei meiner og ikkje berre går inn på www.ap.no for å lese der, sidan eg ikkje føler eg kan stole på det som står på desse sidene. Uansett, denne innvandringspolitikken til FRP som eg høyrer så mykje om, kva er det som er så gale med den? Og korleis er den i forhold til det vi har i dag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er uenig i FRP's politikk, men jeg hater dem ikke. Greit nok - deres grunn for høyere temperatur i verden er en svensk sveiser som sa "det er flere skyer idag og skyene hindrer solen i å komme ut igjen" (han snakket om regnskyer - ikke sot, eksos eller CO2) og det er i mine ører ren løgn, men det er også underholdning. Det har vel neppe vært en økning av antall skyer som har ført til økt temperatur i verden. Likevel er vanndamp den viktigste klimagassen i den naturlige drivhuseffekten, så vann har absolutt innvirkning på temperaturen. Var det Siv Jensen som sa hun skulle gå av hvis ikke alle barn fikk fast plass innen 2009? Det måtte i så fall være hvis FRP kom i regjering med henne som statsminister. Hvis ikke er det lite hun får gjort med barnehageplassene. Uansett har Kristin Halvorsen sagt at hun skal gå av hvis ikke det blir full barnehagedekning. Det har jeg sett lite til. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Var det Siv Jensen som sa hun skulle gå av hvis ikke alle barn fikk fast plass innen 2009? Det måtte i så fall være hvis FRP kom i regjering med henne som statsminister. Hvis ikke er det lite hun får gjort med barnehageplassene. Uansett har Kristin Halvorsen sagt at hun skal gå av hvis ikke det blir full barnehagedekning. Det har jeg sett lite til. Ok, takk Jeg husket ikke hvem det var, men de ligner jo ganske på hverandre og det er en stund siden. Da var det vel hun jeg mente Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 vi kan jo lage eit eget parti og alt det gamer.no partiet sånn allle verdens problemer løst Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Folk hater FRP fordi de er talentløse og hvor dum må du være for å ikke stemme i det hele tatt? Det er vel god trekk hos deg eller Lolidude? Jeg er for liten til og stemme uansett vi kan jo lage eit eget parti og alt det gamer.no partiet sånn allle verdens problemer løst Ja til homseekteskap, Piratnedlastning og hasj? I'm in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå