TST Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ingen fyller en sort, bloddryppende singlet like godt som Richard B. Riddick. Les hele saken Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) God omtale, og jammen klarte du å snike inn en liten lur en! Gleder meg veldig til dette spillet, Starbreeze gjorde en veldig god jobb sist gang, og jeg ser fortsatt på det som en av nyere spillhistories største overraskelser, og en utrolig "generaliseringsknekker" hva gjelder spillmatiseringer! En ting jeg ofte lurer på når det kommer til spill som gis identisk karakter for Xbox 360 og Playstation 3 er om det er noen vesentlige forskjeller? Bl.a. på Street Fighter 4 er forskjellen helt forferdelig når det gjelder loading i spillet. På Playstation 3 er det 20 sekunder per kamp, som er helt latterlig - heldigvis kan man fjerne noe av det ved å aktivere en gjemt under-del av en bortgjemt meny, nemlig å lagre spillet på disk. Selv da er det gode 10 sekunder med loading per kamp, som blir frustrerende. Er det noe å legge til angående forskjellene her? Lenger loading, knotete controls, endring i grafikk, achievements/unlockables eller multiplayer/online-muligheter? Endret 20. april 2009 av Luggage Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Akkurat nå har jeg så mye å spille at jeg bare tillater meg selv å kjøpe 10/10 spill, men kanskje en dag når dette har gått ned i pris? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder ,eg til å kjøpe det her. Vært en fan av Riddick siden jeg for første gang fant Pitch Black på NRK etter en del kanalsurfing. Ble helt betatt av filmen etter de første minuttene. Dens spesielle atmosfære fengslet meg før det som virkelig skulle hekte meg inn begynte å snike seg frem. Riddick. Måten han snek seg rundt på. Han var bare der han ville og viste seg for bare de som ikke ville se han. Akkurat den typen fyr jeg hadde lenget etter i filmer for så lang tid. En helt som faktisk ikke var en helt, men en kaldblodig jævel. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Savner informasjon om spillmodus i spillet. Mulig det er jeg som leste for fort, men er det kun single-player som er tilgjenelig på én konsoll? Er det noen form for coop, evt. flere personer pr. konsoll online? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Riddick er MANN. Korrekt. Det blir shopping på fredag. Ellers stod det nederst i anmeldelsen at online-delen ikke var tilgjengelig i anmelderkopien, og således utelatt fra anmeldelsen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette SKAL skaffes til fredag, har ikke kjøpt noe til 360 siden GeoW 2. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Som i så mange andre aktiviteter er også fiendene i Assault on Dark Athena best tatt bakfra. I lol'd Kommer til å kjøpe dette på release, jeg og noen venner skal spille det. Det ser jo grisefett ut. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg er 1 av "vennen" eller??? Gleder meg til detta spillet....Riddick "Vin Diesel" er så mann det går ann og bli...alt han er med i er det håp for... virker kanskje som om jeg kjøper spillet fordi han er med...men er riddick fan:P Men det slippes den 24 ikkesant?!?!? Dumt og stå uttafor butikken så har ikke spillet kommet xD Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er mest spent på multiplayeren, det kan bli noe nytt hvis det er gjort bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Blir et must kjøp dette...spilte det på Xbox når det kom og elsket det...dette blir bra! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror jeg også må kjøpe meg dette her, men er usikker på om det blir til pc eller 360en :unsure: Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke fått spillt Riddick spillene enda men har hørt mye bra om de, må testes senere. Er mest glad for at Starbreeze leverer med tanke på at de lager Syndicate oppfølgeren etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
Dr.NoNo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Som i så mange andre aktiviteter er også fiendene i Assault on Dark Athena best tatt bakfra ... Den beste delen av anmeldelsen mener nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå