Gå til innhold

Anmeldelse: The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God omtale, og jammen klarte du å snike inn en liten lur en! :p

Gleder meg veldig til dette spillet, Starbreeze gjorde en veldig god jobb sist gang, og jeg ser fortsatt på det som en av nyere spillhistories største overraskelser, og en utrolig "generaliseringsknekker" hva gjelder spillmatiseringer!

En ting jeg ofte lurer på når det kommer til spill som gis identisk karakter for Xbox 360 og Playstation 3 er om det er noen vesentlige forskjeller? Bl.a. på Street Fighter 4 er forskjellen helt forferdelig når det gjelder loading i spillet. På Playstation 3 er det 20 sekunder per kamp, som er helt latterlig - heldigvis kan man fjerne noe av det ved å aktivere en gjemt under-del av en bortgjemt meny, nemlig å lagre spillet på disk. Selv da er det gode 10 sekunder med loading per kamp, som blir frustrerende.

Er det noe å legge til angående forskjellene her? Lenger loading, knotete controls, endring i grafikk, achievements/unlockables eller multiplayer/online-muligheter?

Endret av Luggage
Lenke til kommentar

Gleder ,eg til å kjøpe det her. Vært en fan av Riddick siden jeg for første gang fant Pitch Black på NRK etter en del kanalsurfing. Ble helt betatt av filmen etter de første minuttene. Dens spesielle atmosfære fengslet meg før det som virkelig skulle hekte meg inn begynte å snike seg frem. Riddick. Måten han snek seg rundt på. Han var bare der han ville og viste seg for bare de som ikke ville se han. Akkurat den typen fyr jeg hadde lenget etter i filmer for så lang tid. En helt som faktisk ikke var en helt, men en kaldblodig jævel.

Lenke til kommentar

jeg er 1 av "vennen" eller???

Gleder meg til detta spillet....Riddick "Vin Diesel" er så mann det går ann og bli...alt han er med i er det håp for...

virker kanskje som om jeg kjøper spillet fordi han er med...men er riddick fan:P

Men det slippes den 24 ikkesant?!?!?

Dumt og stå uttafor butikken så har ikke spillet kommet xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...