xfs Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hey Her skal du skrive alle PSP spillene du ser fram til i 2009. Du kan ta med spill som har kommet ut i 2009 også. Jeg starter: 1. Patapon 2 - Utgitt 2. LittleBigPlanet - 4. Kvartal 2009 3. MotorStorm: Arctic Edge - 4. Kvartal 2009 4. Army of Two: The 40th Day - 4. Kvartal 5. Need for Speed SHIFT - 3. Kvartal Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har ingen rangeringer. Men: FF: dissidia patapon 2 tales VS Og det var det Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Phantasy Star Portable Crimson Gem Saga Prinny Monster Hunter Freedom Unite tales VS Resistance Retribution patapon 2 LocoRoco 2 Final Fantasy: Dissidia Hammerin Hero Little Big Planet Kingdom Hearts Birth by Sleep Dynasty Warriors Strikeforce Persona Disgaea 2: Dark Hero Days Holy Invasion of Privacy, Badman! Steambot Chronicles: Battle Tournament Bold for de jeg er helt sikker på jeg skal kjøpe (og har allerede kjøpt Phantasy Star og Patapon 2) Det er innmari mange rpg spill, elelr i det hele tatt spill med morsom japansk stil som kommer i år. Endret 20. april 2009 av Tailzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå