Gå til innhold

Photoshop-Konkurranse V1 - Vinner kåret!

Error

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har puslet med noe mens jeg har ventet på en ny TBBT episode. Kan laste den opp om du tenker på å close up the deal? Jeg kan ikke GIMP så jeg har bare sittet å tegnet osv, så det er ikke noe realistiske greier slik som bl.andre Easthill. Men alikevel. Teit å poste det noen andre steder. (btw så kan bildet mitt i sort hvitt taes bort, da det er disse to "i like")

post-200-1097226783_thumb.jpgpost-62-1097228717_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har ikke opplastet enda, skal se om jeg blir ferdig med denne shiten iløpet av morgen dagen.

Edit: Står over denne runden.. ble sugent.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Kan da ikke forvente stort mer av folk som såvidt har rørt Photoshop. Er faktisk imponert over hvor lite cutout og lens flare folket her har brukt. ^_^

Vil forresten legge ut en lett forbedret utgave av bildet mitt, hvis det er lov, ettersom sist gang jeg posta så hadde jeg _litt_ hastverk. :p

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Siden du virket mer fornøyd med de første bildet enn det andre velger jeg å bare ta med det første, sånn at vi kan begrense mengden bidrag littegrann.

Hvis du veldig gjerne har lyst til å ha med begge kan du skrive et svar i denne tråden også fikser jeg det.

Obs!

Jeg har sett noen kommentarer på litt lang tidsfrist. Si ifra hvis du vil ha tidsfristen kortet ned, og hvis det er nok personer som vil det kan vi f.eks. sette tidsfristen til i morgen eller klokken 20:00 i dag.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...