Zig Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Dette har sikkert vært topic her før, men jeg gidder ikke å lete gjennom 70+ sider med topics (jeg ble mdl i går :smile: ) Bestemte meg for ikke så lenge siden for at jeg skule spille spearhead singleplayer, & det gikk fint en stund, helt til generalen elle conolen eller hva det nå heter ropte "Man that 88 in the field!" Da ble det litt vanskeligere... jeg får skutt ca 3 skudd på den store stygge tanksen, hvorav det siste blir avfyrt omtrent samtitig med at generalen dør. Da er det såvidt litt røyk av tanksen før skejermen fader... (Akkurat som 2 v.k. stoppet fordi en genral døde) Så, hva i all verden skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Lenge siden.. går det ikke ann å skyte hull i veggen eller no? slik at du kan skyte tidligere. Kan hende jeg blander men... Veldig lenge siden jeg spilte det Lenke til kommentar
Zig Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Lenge siden.. går det ikke ann å skyte hull i veggen eller no? slik at du kan skyte tidligere. Kan hende jeg blander men... Veldig lenge siden jeg spilte det Prøvd, hjalp ikke, definitift :-? Det er når jeg gjør det at jeg kan skyte 3 skudd, men som sagt er ikke det nok... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hmmm.. Operation Market Garden brettet? Knærta tanksen på et skudd jeg. Sprengte først i stykker gjerdet/muren sånn at jeg så tanksen helt tydelig. Og så "bæng" Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Du sier du har skutt den med 3 skudd. Hva bruker du da? Lenke til kommentar
Zig Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg bruker flak 88... har prøved å skyte under tanksen, i beltene, i tårnet, & i pansringen... så hvordan i all verden det går an å knerte den med et skudd, det skjønner ikke jeg.. hvis det ikke er et bittelite område på 2x4 pixler man må treffe da... Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hadde problemer med det selv jeg. Hva enn jeg gjorde, ble tanksen aldri knust.. endte opp med å måtte reinstallere hele spillet, og da funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå