Gå til innhold

Tips til sosiale 360-spill


Anbefalte innlegg

Støtter Nypis, Halo 3 er genialt. 4 stykker på samme boks over Live eller localt er gøy uansett.

Det er et spill som spille på flere forskjellige måter.

-bruke nærkampvåpen som assault rifle, hagle, mauler, smg, plasma pistol eller spiker og avslutte med et slag.

-bruke kjøretøy (fly, biler, tanks)

-kraftige saker som laser og rocket launcher

-leke snikskytter med sniper rifle eller beam rifle

-klassisk mellom distanse våpen battle rifle eller carabine. Dette er kanskje den mest brukte måten for de med erfaring. Noe du kan starte med Nypis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pff, Assault Rifle tar BR anyday. Så du har lagt meg til å Live, og jeg godkjente. Men grunnet diverse skolegreier kan jeg nok ikke komme på før i helgen, men da skal jeg ta deg med Assault Rifle. :p

 

Og når du sier det, så har jeg faktisk begynt å bruke BR mye mer i det siste, men Assault Rifle er fortsatt favoritten.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg GTA og Halo er fete spill, men jeg tror ikke denne delen vennegjengen min er helt hektet på sånt (enda). Tips til spill bør helst være ting som er lett å plukke opp og inkludere flere siden vi ikke akkurat spiller så ofte/lenge.

 

GTA, Halo, CoD og andre coop/multiplayerspill blir det mest av sammen med andre folk og noe via nett (kun PC). Dessverre så tar også andre ting så alt for mye tid fra spillingen så det blir heller ikke så veldig mye tid til det som jeg kunne ønske.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg GTA og Halo er fete spill, men jeg tror ikke denne delen vennegjengen min er helt hektet på sånt (enda). Tips til spill bør helst være ting som er lett å plukke opp og inkludere flere siden vi ikke akkurat spiller så ofte/lenge.

 

Det høres ut som du bør investere i en Wii. ALLE liker Mario Kart :p (bare et eksempel)

Ellers, musikkspillsjangeren er jo lagd for sosial spilling, og er absolutt noe av det morsomste du kan finne på med en gjeng. Spill som Rock Band gir jo også mulighet til å rocke mic-en, noe som damene pleier å like.

Ser du allerede har GHWT. Hva er galt med dette? Hvis det er sangutvalget er Rock Band mye bedre etter min mening, spesielt på grunn av nettbutikken.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg GTA og Halo er fete spill, men jeg tror ikke denne delen vennegjengen min er helt hektet på sånt (enda). Tips til spill bør helst være ting som er lett å plukke opp og inkludere flere siden vi ikke akkurat spiller så ofte/lenge.

 

Det høres ut som du bør investere i en Wii. ALLE liker Mario Kart :p (bare et eksempel)

Ellers, musikkspillsjangeren er jo lagd for sosial spilling, og er absolutt noe av det morsomste du kan finne på med en gjeng. Spill som Rock Band gir jo også mulighet til å rocke mic-en, noe som damene pleier å like.

Ser du allerede har GHWT. Hva er galt med dette? Hvis det er sangutvalget er Rock Band mye bedre etter min mening, spesielt på grunn av nettbutikken.

 

Wii hadde sikkert vert litt gøy og det er sikkert morsomme spill på den, men det har aldri fenget meg noe. Tror mye heller jeg kjøper en PS3 enn en Wii.

 

Ikke noe galt med GHWT, men det blir bare ensformig å spille det samme. Sangutvalget er nok bedre på RB som du sier og det kunne sikkert ha hjulpet litt med flere sanger. Konsektet i RB er jo imidlertid mer eller mindre akkurat det samme som GH.

 

Ser dem fleste her ikke helt er i stand til å lese hva du faktisk spør om...ikke greit.

 

Et spill til X360 som kan være litt sosialt er You're in the movies, spillet er ikke uten sine mangler men med en lystig gjeng så kan en ha det aldri så morro med dette.

 

Nei det er ikke alle som helt har fått med seg hva jeg spurte om selvom Halo, GTA, Saint's Row osv er bra spill. Det har imidlertid kommet en del gode tips. Jeg kjøpte Worms via Live og det var ganske mye moro for 30-40 kroner. Kjøpte også Lego Indiana Jones og dama det godt. Bortsett fra litt dårlig kontroll på figurene synes i grunnen også jeg det var ganske bra.

 

Skal sjekke ut You're in the Movies og de andre Live Arcade-spillene som foreslås. Takk til alle sammen så langt for tips. Flere tips er imidlertid velkomne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...