ZERO6237 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Den vanlige utgaven koster 30 pund på d2d.co.uk, som ganske riktig tilsvarer 280 kroner. Tror jaggu jeg slår til. Får ikke til å kjøpe det fra d2d.co.uk, legger inn en Pre-order og går til Checkout sia og når jeg trykker "Check out whit PayPal"(har addet paypal accounten) så kommer jeg til neste side og får opp "You have no products." Hva f*** er det som skjer? må jeg bruke en proxy eller noe sånt? EDIT: prøvde med visa også,"You have no products.". lol Endret 19. oktober 2010 av ThaBuG Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har du tillatt cookies for direct2drive.co.uk i nettleseren din? Gjør du ikke det får du ikke bestilt noe som helst. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 D2D var et jævla mareritt av endeløse login-looper og "Hei du har en IGN-konto værsåsnillogbrukdenherplzplz"-mas, men jeg fikk kjøpt det til slutt, og registrert nøkkelen på Steam. Var borti YOU HAVE NO PRODUCTS også en gang, da byttet jeg browser, fjernet alt av cache, og begynte på nytt med hele prosesesen. Da gikk det. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har du tillatt cookies for direct2drive.co.uk i nettleseren din? Gjør du ikke det får du ikke bestilt noe som helst. Nei det hadde jeg ikke, ;P funket nå. Takk! Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har fått en mail fra Gamezone som sier at de har dette på lager og om jeg bestiller før kl. 15 så får jeg det i morra. I morra er den 20. oktober, 2 dager før release... Nå vet jeg jo at klokka er over 15, men har de i det hele tatt lov til dette? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Gamezone gjør ofte det. Vet ikke om de har lov eller ikke, men ville jo tro de hadde det om du får det da selvsagt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jippi, det står at varene pakkes når jeg logger inn hos cdon. Hvis de da får sendt det i løpet av dagen, så er det håp om å få det innen denne uken. Edit: Og der fikk jeg mail om at det er sendt. Endret 19. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 For de av oss som har det på steam, så kan man begynne å preloade nå, og være klar til 00:01 den 22. Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har selvfølgelig kjøpt spillet(på steam denne gang). Men henta det ned i går, liker det godt så langt. Ser selvfølgelig frem til å lese gamers anmeldelse Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Det deisa ned i postkassen tidligere i dag, men ja, som Zealuu sier får vi vente til fredag... Har selvfølgelig kjøpt spillet(på steam denne gang). Men henta det ned i går, liker det godt så langt. Ser selvfølgelig frem til å lese gamers anmeldelse Noen som vet når gamers anmeldelse er oppe? Gleder meg til å lese hva de mener Endret 20. oktober 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) De må vel forholde seg til en eller annen europeisk anmeldelsesfrist, vil jeg tro. Hvis den ikke dukker opp i løpet av morgendagen, så vil jeg tro den uansett er på plass før neste uke. Men jeg har ingen inside info, så ta det for hva det er verdt IGN sin anmeldelse er forresten nokså samstemt med Giantbomb sin - spillet i seg er strålende, men lider litt under den tekniske arvesynden som følger med motoren fra Oblivion/Fallout 3, noe som er blitt litt verre enn tidligere siden Obsidians sedvanlige "litt ekstra bugs"-effekt gjør seg gjeldende her også. Fikk likevel Editor's Choice-stempel hos IGN, så det sier vel sitt om kvaliteten ellers. Skal legge link til anmeldelsen til i førsteposten nå. IGN UK er litt mer begeistrede, følgende sitat gjør iallefall meg utålmodig: Fallout: New Vegas is the game that many wanted Fallout 3 to be. It's harder, more ruthless, better written and more morally ambiguous. It's a game we’ve been wanting to play for more than a decade, a real modern re-imagining of the Fallout series, complete with that deliciously black humour. But it's also more of the same, aesthetically and technically identical to Fallout 3, wonky facial animation and all. The ever-so-slightly ageing technology only marginally detracts from what is otherwise an expansive, fulfilling and ambitious game, unmatched in scope and maturity. If Obsidian were to make another Fallout game, we certainly wouldn't say no. Endret 20. oktober 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har bestilt fra gamezone for en stund siden og de sendte det i går, fikk tilogmed reklame mail av de hvor det sto at Fallout: New Vegas var kommet på lager og at hvis man bestilte før klokken 15.00 så fikk man det i dag, men det gjorde jeg ikke gitt :/ Men det er jo absolutt ikke Gamezone sin skyld men heller posten, får vaneligvis det jeg har bestilt dagen etter det blir sendt, men ikke nå gitt, uansett så satser jeg på og få det i morgen! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fikk mail av Elkjøp i går om at det var sendt, så satser på at jeg mottar det i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 De må vel forholde seg til en eller annen europeisk anmeldelsesfrist, vil jeg tro. [snip]. Hvis det er en sånn frist har dagbladet gitt faen... Jeg ser heller for meg at de er for opptatt av å spille til å kunne skrive Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fikk mail av Elkjøp i går om at det var sendt, så satser på at jeg mottar det i morgen Hjelper vel fint lite å få det før tida når det er et Steamworks-spill, da får du ikke aktivert før fredag kl 00:01 uansett... Eller når Steam måtte finne det for godt... Civ V åpnet kl 02:00... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) det stemmer ja, nå minnet du meg på hvorfor jeg hater det helvete som Steam er større grunn for å piratkopiere skal du lete lenge etter Endret 20. oktober 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Et spill du ikke kjøper på steam skal i bunn og grunn ikke ha noe med steam å gjøre. Irriterer meg litt akkurat det der. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 De må vel forholde seg til en eller annen europeisk anmeldelsesfrist, vil jeg tro. [snip]. Hvis det er en sånn frist har dagbladet gitt faen... Jeg ser heller for meg at de er for opptatt av å spille til å kunne skrive Fristen gikk ut den 19. oktober.. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Torrent til xbox var ute allerede den 15., pc torrent kom på onsdag. Har allerede spelt ein del mens eg venter på posten. Ulike releasedates for USA/resten er ikkje veldig lurt med tanke på piratkopiering. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fristen gikk ut den 19. oktober.. For europeiske medier også? I så fall er det vel bare å smøre seg med tålmodighet, eventuelt håpe i det lengste på at vedkommende som har fått i oppgave av gamer-redaksjonen å anmelde New Vegas en gang kommer på at han skal skrive anmeldelse også, ikke bare spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå