Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Satt og håpet på en CE av dette spillet, og der kom den. Skal helt klart skaffes. Åh, gleder meg sånn til dette spillet! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 La inn en forhåndsbestilling på CE nå fra CDON.com. 749,- for pc og 849,- for konsoll. Mulig litt dyrt, men det er et av de spillene jeg ser mest frem til dette året, så det får gå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Achievementene til Fallout: New Vegas. http://kotaku.com/5624898/fallout-new-vegas-achievements-revealed Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt gameplay. Ser helt likt ut som F3, men det gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje på tide å oppdatere denne tråden - og særlig førsteposten - litt, siden New Vegas nå er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Forhåndsbestilte dette i dag, gleder meg til å åpne postkassa etter høstferien. Bestilte på Xbox, har gitt opp PC-spill nå..... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bestilte standardversjonen via Direct2Drive. Totalpris: Cirka 290,- NOK. Ikke dyrt siden Steam skal ha 50 euro for samme spill. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Bestilte standardversjonen via Direct2Drive. Totalpris: Cirka 290,- NOK. Ikke dyrt siden Steam skal ha 50 euro for samme spill. Hvor får du lastet det ned fra da? Hadde vert greit med samme deal som Civ5, kjøp på D2D, last ned på steam :rolleyes: Endret 13. oktober 2010 av Krokill Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når publiserer gamer sin anmeldelse? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når publiserer gamer sin anmeldelse? Etter hva jeg har sett så er embargo-datoen den 19. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Den første DLC blir X360 eksklusiv. Blir vel til at jeg kjøper det til X360 etterhvert også da. Fallout: New Vegas' First DLC Will Be Xbox-Exclusive Lenke til kommentar
Bazooko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Den første DLC blir X360 eksklusiv. Blir vel til at jeg kjøper det til X360 etterhvert også da. Fallout: New Vegas' First DLC Will Be Xbox-Exclusive Trist! Dessverre vil nok en gang de som vet hvor kløveren sitter få god nytte av det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjenner jeg gleder meg til å prøve spillet selv om GiantBomb sin anmeldelse skapte grunn til bekymring. Ikke ofte et spill på konsoll kræsjer et dusin ganger. http://www.giantbomb.com/fallout-new-vegas/61-25933/reviews/ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 derfor man driter i konsoll fordi på pc så kommer det mest sannsynlig en brukermod som fikser det Lenke til kommentar
Bazooko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 derfor man driter i konsoll fordi på pc så kommer det mest sannsynlig en brukermod som fikser det Mangfold i spill er utelukkende positivt, men det er noe i det du sier. Det er, og vil i stor fremtid være lettere å rette opp i feil på PC. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan bekrefte at om man kjøper fra direct2drive.co.uk koster spillet 290kr, og man får en key man kan legge til steam, (eller laste ned fra direct2drive, men det må legges inn via steam) Over 200kr billigere enn på steam, men man får all funksjonaliteten som steam tilbyr. Latterlig. Lenke til kommentar
Bazooko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan bekrefte at om man kjøper fra direct2drive.co.uk koster spillet 290kr, og man får en key man kan legge til steam, (eller laste ned fra direct2drive, men det må legges inn via steam) Over 200kr billigere enn på steam, men man får all funksjonaliteten som steam tilbyr. Latterlig. Ingen haker ved dette? Har selv aldri prøvd det, så undrer på om det er SÅ mye lurere å kjøpe det derfra ? Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan bekrefte at om man kjøper fra direct2drive.co.uk koster spillet 290kr, og man får en key man kan legge til steam, (eller laste ned fra direct2drive, men det må legges inn via steam) Over 200kr billigere enn på steam, men man får all funksjonaliteten som steam tilbyr. Latterlig. Ingen haker ved dette? Har selv aldri prøvd det, så undrer på om det er SÅ mye lurere å kjøpe det derfra ? Eneste haken/fordelen er at du må bruke steam. Det var samme opplegget med Civ5, det kostet 200kr mindre på D2D enn steam, men måtte aktiveres og legges inn via Steam. Lenke til kommentar
Bazooko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan bekrefte at om man kjøper fra direct2drive.co.uk koster spillet 290kr, og man får en key man kan legge til steam, (eller laste ned fra direct2drive, men det må legges inn via steam) Over 200kr billigere enn på steam, men man får all funksjonaliteten som steam tilbyr. Latterlig. Ingen haker ved dette? Har selv aldri prøvd det, så undrer på om det er SÅ mye lurere å kjøpe det derfra ? Eneste haken/fordelen er at du må bruke steam. Det var samme opplegget med Civ5, det kostet 200kr mindre på D2D enn steam, men måtte aktiveres og legges inn via Steam. Det er jo isåfall helt fantastisk! Må prøves. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Regner med det er .co.uk-utgaven av D2D (som er der jeg blir redirected til når jeg bruker .com) sin pris vi snakker om, altså 35 GBP? Om man av en eller grunn skulle forville seg inn på direct2drive.eu, så koster samme spill til sammenlikning 50€, som jeg regner med tilsvarer Steampris. Jeg får det likevel ikke til å bli hele 200 kroner billigere - 50 euro er 408 kroner, mens 35 pund er 326 kroner (dagens kurser). Finnes det enda en variant av D2D som jeg ikke kommer meg inn på? Å, vent, jeg som roter. Så på Digital CE-utgaven sine priser. Den vanlige utgaven koster 30 pund på d2d.co.uk, som ganske riktig tilsvarer 280 kroner. Tror jaggu jeg slår til. Inkluderte forresten dette i førsteposten. Endret 19. oktober 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå