Kharan Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kjekt å vite om DLCene, men jeg tror jeg venter til New Vegas kommer i Game of the Year-versjon med alle DLCene for en rimelig penge. Har uansett nok å spille i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Kult. Takker ikke nei til mer F:NV. Likte også Dead Money, selv om det ikke var like bra som hovedspillet. Endret 26. mars 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvordan kan jeg få et bedre rykte hos Brotherhood of steel når jeg er villified? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kjekt å vite om DLCene, men jeg tror jeg venter til New Vegas kommer i Game of the Year-versjon med alle DLCene for en rimelig penge. Har uansett nok å spille i lang tid fremover. Jeg kjøpte Fallout: New Vegas til PS3 brukt på Gamestop til kr 250,- Selv med DLCs er det en levelig pris. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvordan kan jeg få et bedre rykte hos Brotherhood of steel når jeg er villified? Om du spiller på PC kan du bruke console. Ellers vet jeg ikke. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_console_commands Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Angående pris er New Vegas veldig billig for å være såpass "nytt" [/url]http://biit.no/search?q=fallout%3A+new+vegas New vegas til følgende priser: 105 kr (xbox) 105 kr (ps3) 98 kr (PC) Frakt kommer på 39 eller 49, husker ikke helt. Så lenge du holder deg under 200 kroner (gjelder ikke frakt) slipper du å betale toll og administrasjongebyrer. Biit er 100 % trygt, ingen scams eller lignende. Siden spillet sendes fra utlandet kan det ta alt fra 4 dager til 4 uker å få det. Endret 28. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Blodfans brukte fire år på å lage uoffisiell «Fallout»-oppfølger Fallout: New Vegas mod Project Brazil adds a new vault, campaign and stat-focused gameplay Da byr den på en verden like stor som den i «Fallout 3», ispedd minst 20 stemmegitte rollefigurer og 5000 linjer med dialog, skriver PC Gamer. Utrolig spennende. Dette må testes ut. Lenke til kommentar
Nausicaa Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Blodfans brukte fire år på å lage uoffisiell «Fallout»-oppfølger Fallout: New Vegas mod Project Brazil adds a new vault, campaign and stat-focused gameplay Utrolig spennende. Dette må testes ut. Kult, må se om jeg får tid til å teste dette! Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Minner på om at "Project Brazil" gis ut i 3 deler. Noe ala The Walking Deadspillet. 2 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som har prøvd Project Brazil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå