- FuzioN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg og Aerow skulle spille FIFA 09 for første gang (for meg), men fikk bare opp ''Dene spilløkten er ikke lenger tilgjengelig''. Og når det ikke kommer opp, aner jeg ikke hvilken knapp jeg må trykke på for å velge lag. Og jeg har trykkt på alle! Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du må vente til motspilleren din kommer inn i gamet. Så kan du velge lag med piltastene og bekrefte med X. Ettersom jeg ikke har funnet en lettere metode å finne noen kjente å spille mot online, får du metoden jeg bruker: Online game modes - online game modes - match creation - online lobbies - velg feks Nord-Europa. Her har du avtalt at motspilleren din skal møte deg. Du trykker X når du har markert spilleren du vil utfordre til kamp, velg invite to game og velg regler. Nå går motspilleren din inn på innboksen sin (R3?) og godtar invitasjonen der. Nå skal alt være klart til kamp og du kan velge lag. (tar forbehold om feil) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det rare er at jeg fikk det aldri til å spille med Aerow og så fikk jeg en invitasjon av en danske og da funket det. Rare greier...Gjett hva stilling ble. Barcelona vs Manchester United Lenke til kommentar
GeorgeBest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Problemet ditt ligger i at du ikke har stilt inn online-instillingene riktig, det er mange som sliter med dette. Og det er rett og slett fordi de ikke har åpnet de riktige portene på routeren sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå