Joachim_F Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 GOG-versjonen er kompatibel med Vista og XP. Har ikke hørt om noen slike problemer med den. Lønner seg nok å gå for den lovlige løsningen. Koster ikke akkurat kjempemye heller. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Elsker spill av denne typen . Husker forsatt Jones in the Fast Lane, Sim City som flere "økonomi" spill jeg har elsket, fra 1989. Like før jeg lovlig drar kortet, å putter penger i kassa til utvikleren. Først: Har hatt flere problemer med å kjøre eldre spill på HP-laptopen. Er det sannsynlig at spillet vil fungere eller har jeg noen mulighet for å sjekke dette? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er umulig å si 100% sikkert, men et av poengene med Good Old Games-portalen er at spillene lanseres i versjoner som skal være kompatible med dagens operativsystemer og maskinvare. GOG-utgaven av Capitalism Plus bruker en modifisert versjon av Dosbox-emulatoren, som er laget for å enkelt kjøre gamle DOS-spill på Windows (og andre systemer). Jeg tror ikke du kommer til å ha problemer. Men jeg håper du holder meg ansvarlig om du likevel, mot formodning, skulle slite med spillet. :-) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Om noen får problemer med å alt-tabbe seg ut av fullscreen, så kan de gå i dosboxCapPlus.conf-fila og endre "output" verdien i til "ddraw". Det skal altså stå "output=ddraw", uten hermetegn. Endret 3. mai 2009 av Avien Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Der lignende spill tar for ser det grunnleggende. I forhold, tar dette spillet med deg i indrefilet av økonomistyring. Med andre ord, spillet ble kjøpt samme dag som tilbakemeldingen, for kun 40 norske spenn, med god samvittighet. Takk for at du belyste spillet, anmelder B) Endret 3. mai 2009 av Pæra Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ser at spillet tilbyr multiplayer muligheter. Hvordan fungerer den biten? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "Hotseat" i sanntid. Det vil si at to spillere kan spille på samme maskin. Mens den ene spiller, styres selskapet til den andre av datamaskinen. Enten spiller dere en viss tid hver, eller så switcher dere etter behov. Løsningen fungerer egentlig godt, og jeg har veldig mange gode flerspillerminner fra Cap Plus. Men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å gi datamaskinen spesifikke ordre om hvordan han skal oppføre seg når ikke jeg spiller selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå