iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kanskje jeg burde sette meg litt inn i TSW-greiene jeg også? Høres i hvertfall jævlig spennende ut Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Håper dette flagget ender på et norsk museum! Morsomt tiltak. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Håper den norske staten kjøper flagget i steden for, hører hjemme på et offentlig museum. ... det er diskusjoner på om flagget virkelig skal til FunCom, eller om det skal overleveres til Fram-museet på vegne av FunCom. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Aner egentlig ikke hva TSW er engang, men hva har Amundsen med det å gjøre? Endret 20. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 I TSW så blir den moderne verden truet av et kommende mørke, vi vet ikke fortsatt helt hva mørket er, men amundsen fikk en rolle som å være den personenen som fant en av portene til mørket. Lenke til kommentar
agony Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 De bruker ekspidisjonene til Amundsen som basis på mye av storyen. Kort sagt. Og er vel ikke så mye diskusjon egentlig lengre lakus, flagget skal, om kjøpt, leveres til funcom. Også er det opp til dem om de henger det på veggen sin blandt art av conan og drømmefall, eller om de leverer det til et museum. Sånn sett håper jeg staten holder seg unna da de ikke har kommet med noen innspill rundt det før "vi" kom på banen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har vært borte i hele dag - link, Lain? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 håper flaget havnet på et museum. Men får se om man støtter Lenke til kommentar
agony Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Upon winning the the flag at auction, the organizers of the campaign plan to return the Flag to its home in Norway and present it to Ragnar Tørnquist and the Funcom TSW Development Team, “to preserve, protect, and provide inspiration for future explorers and dreamers.” Fra pressemeldingen som skal ha blitt sendt ut i dag, til endel sider rundt om i verden. Link til tråden. http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=3062 Lenke til kommentar
WoIferey Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Donert! Håper flagget kommer hjem <3 Har fulgt TSW en stund no, og det er virkelig flott å se et slikt community komme sammen og gjøre noe slikt. Varmer virkelig <3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det skal være en pengebombe 1. mars, donér da Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det skal være en pengebombe 1. mars, donér da Mai mener du vel? Yes, people donate! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mai mener jeg, såklart. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kansje jeg donerer litt, er vel mulig å bruke PayPal? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, chipin er bare en form for tracking på doneringer, når du betaler bruker du paypal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå