Gå til innhold

Kommentar: Spillere vil sikre Amundsen-flagget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra at dere skriver om dette, det hadde jeg ikke ventet! Jeg er såvidt med på aksjonen selv, og håper på å donere en del. Oppfordrer alle til å gjøre det samme! Om ikke 500kr eller mer, gjerne bare 10kr, alle monner drar.

Dere har forøvrig ikke tatt med at det er diskusjoner på om flagget virkelig skal til FunCom, eller om det skal overleveres til Fram-museet på vegne av FunCom.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er et fantastisk tiltak fra TSW communitiet. Er en koselig tanke at et spillcomunity bestående av medlemmer fra hele verden starter en slik innsamling for å få Roald Amundsens flagg tilbake til Norge. Jeg vil forøvrig også oppdfordre alle som kan å enten donere en slump penger eller i allefall skrive om dette på blogger, forum osv for å skape oppmerksomhet rundt prosjektet.

Edit: Må forresten påpeke en bitteliten feil i artikkelen. Den ene av premiene man kan stikke av med ved å donere er ikke Age of Conan-spillet, men en spesialutgave av tegneserien som ble sluppet rundt release.

Endret av Ivellios
Lenke til kommentar
Håper den norske staten kjøper flagget i steden for, hører hjemme på et offentlig museum.

Det er gjordt en endring som artikelen ikke har fått med seg. Hvis de vinner flagget så vil det bli donert til Fram museet.

Det står i allefall ikke på siden:

When we win this auction, the Flag will be returned to its home in Norway and presented to Ragnar Tørnquist, producer and director of “The Secret World,” and the Funcom TSW Team, to preserve, protect, and provide inspiration for future explorers and dreamers.

Men det var snakk om at de kanskje skulle gi det til Fram museet, etter at de har presentert flagget for Ragnar, ingenting er helt sikkert enda.

Lenke til kommentar
Men det var snakk om at de kanskje skulle gi det til Fram museet, etter at de har presentert flagget for Ragnar, ingenting er helt sikkert enda.

http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=3041

Det ble endret tilbake til den orginale planen ser jeg.

UPDATE: Quite a bit of debate going on in this thread... I really appreciate all the different perspectives.

So far, we are not moving forward with the changes outlined here. Our intention is to show Funcom our support... how they want to be involved and what they do with the opportunity will be left to them. We will move forward as initially planned and allow Funcom an opportunity to respond as they feel is appropriate.

Edit: og spoiler funksjonen fungerte dårlig :(

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Har selv vært med i diskusjoner/aktiv på forumet den siste tiden, og ble litt stolt over at dere skriver om det :)

Gamer.no har ikke lyst å hjelpe til litt? (A) xP

Hvis Ragnar får flagget, så inner de sikkert på noe tull slik at det på "mystisk vis" blir borte, så får vi nye gåter! :p

Liker FunCom sine gåter(A)

Endret av Anech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...