Joachim_F Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En brutal drapsmann må settes bak lås og slå. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Dere burde kanskje ha en link der det står "(...) lese vår sniktitt"? Jeg måtte lete meg fram i arkivet for å finne artikkelen, som jeg hadde glemt. Endret 20. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har prøvd demoen enda? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dessverre har jeg hørt fryktelig mye dårlig om Still Life 2, noe som er ufattelig synd. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har begynt å spille demoen, men kommer meg ikke videre. Jeg spiller vel kanskje Paloma, som skal komme ut av fangenskap.. Har en antenne, madrass og en mindre spiss gjenstand. Har klart å bruke antennen på en bryter ved siden av døren. Alt annet jeg gjør aktiviseres den elektriske kragen. Noen andre som har fått til noe annet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Rundet demoen nå. Var overraskende skuffende og dårlig. Elendig grafikk, klønete styring og svak voiceacting. Og likte som forventet heller ikke det nye systemet der du går tom for plass i inventoryen og må legge fra deg ting for å få plass til nye. Var sikker på kjøp før demoen, nå tror jeg at jeg står over. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Eg òg har lest særs mykje dårleg omtale om SL2 til no. Utruleg merkeleg at dei skal slite med å lage ein skikkeleg oppfølgjer. Eg opplevde einaren som gjennomført, med lite (store) bugs, så dette var verkeleg triste nyhende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå