mcgroven Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gjør deg klar for kraftige støt i en åpen verden. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 ... no fekk eg lyst til å kjøpe meg ein PS3 >< Dæven så kult det ser ut, rett og slett vilt. Hjelper jo litt at eg er overdrevent fascinert av lyn også då... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har ikke hørt noe fra Sucker Punch siden Sly 3 nå Sly Cooper var det første PS2 spillet mitt, og har stor tro på at dem skal levere et solid spill igjen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 For min del elsker jeg virkelig Sly-spillene, de er veldig underholdende og gode spill. Håper Sucker Punch klarer å innfri med inFamous, noe det ser ut til at de klarer Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Endelig . Enda en eksklusiv tittel til PS3!!! Begynner å hope seg opp av dem iforhold til andre Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette spillet ser jeg egentlig fram til. Skal bli morro å teste demoen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har ikke hørt noe fra Sucker Punch siden Sly 3 nå Sly Cooper var det første PS2 spillet mitt, og har stor tro på at dem skal levere et solid spill igjen. For min del elsker jeg virkelig Sly-spillene, de er veldig underholdende og gode spill. Håper Sucker Punch klarer å innfri med inFamous, noe det ser ut til at de klarer http://www.youtube.com/watch?v=We-E-guZHl8 - Se i beskrivelsen til filmen. Lenke til kommentar
Homunculus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er datoen bekreftet i europa..eller har dere tatt ca dato ut i fra releasen til USA? Isåfall, hæla i taket om det kommer i mai! Litt synd det skal komme så inni granskauen mange bra spill de 2 neste mnd :S:P Endret 20. april 2009 av HomunculusR Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) InFamous, Bionic Commando, Operation Flashpoint 2 og Call of Juarez: Bound in Blood den 29 mai? Endret 20. april 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå