Loyd_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tettsted: Oslo Kommune: Oslo Nærmeste storby: Oslo B) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tettsted: Hjørungavåg Kommune: Hareid Nærmeste storby: Ålesund Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bygd: Vindenes kommune: Fjell øy: Sotra Nærmeste by: Bergen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 By: Oslo. Kommune: Oslo. Fylke: Oslo. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tettsted: Nesodden Kommune: Nesodden Nærmeste by: Oslo Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tettsted: vennesla Kommune: vennesla Nærmeste by: kristiansand Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tettsted: Moss. Kommune: Moss Kommune. Nærmeste storby: Oslo. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ideen med denne tråden var for å se om dere kan møtes. Altså om det er noen på din alder som bor nær deg. Oslo og Bodø er med størst, tror jeg. HCG Endret 24. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Alt fra Ålesund og ned er bondeland Sikkert... Du kjøper spill på mix. Da er du iallefall ute på bondelandet. Tettsted: Drammen Kommune: Drammen Nærmeste Storby: Oslo Btw, hva menes med en storby? Hvor stor skal en by være for å bli kalt storby? Regner man kun byene: Bergen, Trondheim, Stavanger og Oslo som storbyer? Endret 23. april 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kristiansand og Tromsø er også storbyar. Eg vil ikkje seie kvar eg bur, anna enn at det er på det fagre vestland, ikkje så langt frå den nydelege byen Bergen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Oslo! Men opprinnelig fra verdens navle; Halden.. Høhø Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Sted: Nesøya Kommune: Asker Nærmeste storby: Oslo Edit: Ikke klag fordi jeg ikke bruker malen, Nesøya er enkelt og greit ikke noe tetthsted Endret 22. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Oslo, Stavanger, Bergenm Trondheim og +++ burde bli kalt storbyer i Norge, men sammenlignet med resten av verden burde de kalles mikroskopbyer. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, heile Noreg kan ikkje karaktiserast som ein skikkeleg storby i verdssamanheng Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sted: Notodden Kommune: Telemark Nærmeste storby: Kongsberg/Drammen/Oslo Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 FYI: Storby: "Metropol Fra Wikipedia, den frie encyklopedi (Omdirigert fra Storby) Gå til: navigasjon, søk En metropol eller storby er en by med over en halv million innbyggere, og som hovedregel minst én million innbyggere i byområdet med forsteder. Ordet metropol kommer fra gresk metropolis, som betyr «moderby»." Wikipedia Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Alt fra Ålesund og ned er bondeland Sikkert... Du kjøper spill på mix. Da er du iallefall ute på bondelandet. Tettsted: Drammen Kommune: Drammen Nærmeste Storby: Oslo Btw, hva menes med en storby? Hvor stor skal en by være for å bli kalt storby? Regner man kun byene: Bergen, Trondheim, Stavanger og Oslo som storbyer? Jeg kjøper ikke spill på Mix, men på nett/Elkjøp/Expert. Mest CDON.COM for tiden. Men jeg kan nevne at jeg leier DVD/Blu-Ray på MIX. Sted: NesøyaKommune: Asker Nærmeste storby: Oslo Edit: Ikke klag fordi jeg ikke bruker malen, Nesøya er enkelt og greit ikke noe tetthsted Samma det Hvis du f. eks. bor i Oslo S, skriver du det. Kan godt skrive gatenavn også Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tettsted: Vaulen/mariero Kommune: Stavanger kommune Nærmeste storby: Stavanger Fylke: Rogaland Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg foreslår at de som kommer fra "storbyene" heller bruker denne malen: By: Oslo Bydel: Gamle Oslo Område: Kampen Gir ihvertfall mye mer mening for Oslo. Oslo Øst FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå