Rob3rt Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Emnet sier vel det meste. Har for eksempel bilder/ringetoner jeg har tatt med 7250'en, som jeg vil overføre til 6610'en. Er dette mulig uten å måtte legge de inn på en maskin, for så å koble til den andre telefonen også overføre de til den? (Og ja, jeg vet at MMS er gratis ut juli) Er det i det hele tatt mulig å overføre noe fra mobil til mobil via ir portene? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Går fint å overføre ting med IR, har selv gjort det mellom s45 og en 7110... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Går fint å overføre ting med IR, har selv gjort det mellom s45 og en 7110... Nokia kan motta, men ikke sende ut. Hørte jeg noen som sa at de samarbeidet med teleoperatørene ? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Robkvi Men hvordan? Jeg aktiverte IR på 7110 og så sendte jeg noen tlf.nr og sms fra s45'n.. JZA Nokia kan motta, men ikke sende ut. Hørte jeg noen som sa at de samarbeidet med teleoperatørene ? Forstod ikke helt den der... sammarbeidet med teleoperatørenen? huh. IR er jo lokalt, burde vel klare å sende fra Nokia også... Lenke til kommentar
connect Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 RobkviMen hvordan? Jeg aktiverte IR på 7110 og så sendte jeg noen tlf.nr og sms fra s45'n.. JZA Nokia kan motta, men ikke sende ut. Hørte jeg noen som sa at de samarbeidet med teleoperatørene ? Forstod ikke helt den der... sammarbeidet med teleoperatørenen? huh. IR er jo lokalt, burde vel klare å sende fra Nokia også... Pointet er nok om Nokia ikke legger inn støtte for å sende logoer og støff over IR, vil teleoperatørene tjene mer - flere nedlastninger/sending over tele nettet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 RobkviMen hvordan? Jeg aktiverte IR på 7110 og så sendte jeg noen tlf.nr og sms fra s45'n.. JZA Nokia kan motta, men ikke sende ut. Hørte jeg noen som sa at de samarbeidet med teleoperatørene ? Forstod ikke helt den der... sammarbeidet med teleoperatørenen? huh. IR er jo lokalt, burde vel klare å sende fra Nokia også... Pointet er nok om Nokia ikke legger inn støtte for å sende logoer og støff over IR, vil teleoperatørene tjene mer - flere nedlastninger/sending over tele nettet HAHA! Tror nok du tar grunndig feil der ja! Husker min gode gammle 8210 som jeg hadde for en stund siden...sente jeg ringetoner med! I dag med 3650 sender jeg bilder, video, å ringetoner via IR Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 men med 6610, 7210 så går der det ikke ann å sende ting via IR, untatt visitkort. går ikke ann å sende loge, ringetoner, bildemelinger. og går heller ikke ann å motta via IR det var det som jeg var så sur for på min gammle 6610. men sånt problem har ikk ejeg med SE T610 Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 OK, da har jeg fått svar på spørsmålet. Men hva om man har 2 7250, kan man sende mellom dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå