Stigern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jepp, mitt nåværende prosjekt. Hvor man skal leve et liv Kryssning mellom the sims og jones. Siste versjon en 0.3 og kan lastes ned her: DOWNLOAD 0.3 Changelog: + Ability to buy, repair, upgrade and sell cars. + More features to the health, transplants, more pills etc. + Features a more floating stocks calculation. + Ability to purchase and rent out properties. + Better food system, you now buy food. And its stored in the main screen and you choose to eat it when you want to. + Can develop alcoholism, the AI then drinks by itself if there are vodka, wine etc in storage. + Can develop nicotine-abuse, same as with alcohol. + Interest is now shown in the bank. + Some bugs removed. +++++ Several other small things. Kanskje dette er av interesse for noen Endret 19. april 2009 av Stigern Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Interessant, synes slike spill er underholdende. Mulig jeg tester det litt senere i utviklingen. Er du alene, eller har du et team? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Er det noen vits i å komme med tilbakemeldinger på et så tidlig stadium, eller har du eventuelle forbedringer klart allerede? edit: nvm, så "send feedback" under help-seksjonen nå. Endret 14. mai 2009 av Adriano Lenke til kommentar
Stigern Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Interessant, synes slike spill er underholdende. Mulig jeg tester det litt senere i utviklingen. Er du alene, eller har du et team? Er nok bare meg =) Lenke til kommentar
OleKHH Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har prøvd og legge inn svar på denne flere ganger før, uten at noe har kommet opp, så krysser fingrene nå. Prosjektet ditt ser veldig bra ut. Skjeldent man ser noe som blir så ferdig. Gratulerer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Virker kult. Skal prøves ASAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå