Kidnet Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har disse hodetelefonene, og så langt er jeg kjempe fornøyd, men en dag greide jeg og brekke bøylen :S Tenkte at jeg kanskje skulle fikse de med lim, men da sa en venn av meg at koss hadde livstidsgaranti. Har hørt om det, men trodde det bare var på Porta pro greiene. Så spørsmålet mitt er er det garanti på de? Det var jo min feil (selv om jeg må innrømme at de tålte litt lite^^) at de brakk. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Garanti dekker vanligvis ikke slike saker, hvor du selv har ødelagt produktet. Enkelte "idiotforsikringer" gjør det, men det koster ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Eneste måten da er å lyve. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eneste måten da er å lyve. bøylen bare knakk mens jeg hadde det på hodet Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hadde vel regna med det, får trå til med god gammeldags teip/lim da. Er ikke så dyre heller så kanskje det blir til kjøp av nye Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 De har livstidsgarantid, ja Har de samme hodetelefonene jeg også, tror ikke du trenger kvitering engang...bare ta de med til den butikken du kjøpte dem fra. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 De har livstidsgarantid, ja Har de samme hodetelefonene jeg også, tror ikke du trenger kvitering engang...bare ta de med til den butikken du kjøpte dem fra. Hah, nice prøver det da, kjøpte det på nettbutikk da, cdon. Skal jeg bare sende en mail å spørre om jeg kan få nye? Så sender jeg inn de gamle eller noe? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Litt dumt at det er fra en internettside, kan bli litt vanskeligere da, kanskje? Hmm..kan jo sende inn til fabrikken men et lite klage brev, så får du nokk en ny en. Lenke til kommentar
Virchow Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Litt dumt at det er fra en internettside, kan bli litt vanskeligere da, kanskje? Hmm..kan jo sende inn til fabrikken men et lite klage brev, så får du nokk en ny en. Jeg ødela mine for litt sida og prøvde å levere dem i en Spaceworld hvor jeg kjøpte dem fra. De fortalte meg at de ikke lenger kan gi deg nytt headset der på stedet, men må sende headsetet til et sted hvor de kunne reparere det (i Sandefjord eller no). Om jeg ville at de skulle sende det inn for meg ville det koste meg kroner 50 dersom jeg ikke hadde kvittering. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Adressen til Koss Norge Adresse: Tura Scandinavia Olaf Helsets vei 6 N-0694 Oslo Postboks 150 Oppsal N-0619 Oslo Tlf: +47 22 62 74 90 Fax: +47 22 62 74 91 Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Takk for all hjelp, får prøve det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå