Gå til innhold

Koss sb 49 garanti?

Anbefalte innlegg

Jeg har disse hodetelefonene, og så langt er jeg kjempe fornøyd, men en dag greide jeg og brekke bøylen :S Tenkte at jeg kanskje skulle fikse de med lim, men da sa en venn av meg at koss hadde livstidsgaranti.

Har hørt om det, men trodde det bare var på Porta pro greiene.

Så spørsmålet mitt er er det garanti på de? Det var jo min feil (selv om jeg må innrømme at de tålte litt lite^^) at de brakk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har livstidsgarantid, ja :) Har de samme hodetelefonene jeg også, tror ikke du trenger kvitering engang...bare ta de med til den butikken du kjøpte dem fra.

Hah, nice prøver det da, kjøpte det på nettbutikk da, cdon. Skal jeg bare sende en mail å spørre om jeg kan få nye? Så sender jeg inn de gamle eller noe?

Lenke til kommentar
Litt dumt at det er fra en internettside, kan bli litt vanskeligere da, kanskje? Hmm..kan jo sende inn til fabrikken men et lite klage brev, så får du nokk en ny en.

Jeg ødela mine for litt sida og prøvde å levere dem i en Spaceworld hvor jeg kjøpte dem fra. De fortalte meg at de ikke lenger kan gi deg nytt headset der på stedet, men må sende headsetet til et sted hvor de kunne reparere det (i Sandefjord eller no). Om jeg ville at de skulle sende det inn for meg ville det koste meg kroner 50 dersom jeg ikke hadde kvittering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...