Gå til innhold

Nerde tråden

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg er så og si 100% ærlig om hvor mye tid jeg bruker foran pc og tv (som er altfor mye). Jeg bryr meg ikke en shit om folk mener at jeg er nerd, og jeg bruker sikkert 60% av alle pengene mine på spill og pc, resten går på godteri som regel.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg er mest aktiv på dette forumet, er erklært teknisk hjelp for alle i lokalmiljøet som kjenner meg, er så og si alltid med på lokale LAN, kan jobbe med de fleste operativsystem/programmer, er førstemann til å bli sett på/spurt når noe ikke fungerer på skolen og er definitivt en av de mest spillinteresserte i lokalmiljøet. Bruker utallige kroner på utstyr, konsoller, PC og spill og dedikerer utrolig mye av fritiden min til det. Er absolutt en selverklært spill og teknologientusiast!

Lenke til kommentar

Jeg hjelper mange av vennene mine med piratkopierte spill, får de til å virke. Jeg kan med de fleste program og operativsystem. Kan også om alle PC-deler, unntatt hovedkort. Jeg er fotballkamper på streams. Jeg har PS1, PS2 og PS3, GameCube. Imorgen får jeg 32'' på rommet mitt. Virker kanskje ikke så mye, men kan du tenke på at jeg er 11 år.

Takk for meg. ;)

Lenke til kommentar

Here we go: Jeg kan windows og apple opperativsystem meget godt. Jeg bruker og hjelpe kompiser med cracks til spill osv. Jeg er generelt IT interessert og sitter ca 4 timer på dataen hver dag. Jeg har brukbar kunnskap om ale datakomponenter bortsett fra hovedkort. Legger opp noen bilder i fra denne ukens prosjekt. Og fjerne en hardisk i fra en iBook G4.

478129.jpeg

478137.jpeg

Jeg har også vert med på og arrangere et LAN for 100 personer.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Går videregående matte i tiendeklasse. Sitter altfor mye foran PC og PS3. Har kommet til lvl 42 i Nazi Zombies, etter døgn med spilling. Får 4,7 i snitt. Er nerd.

Nå er man vel strengt talt ikke nerd bare fordi man er god i matte?

For min egen del: Har rundt 40 konsoll-spill, 30 pc-spill og litt ymse annet som t-skjorter med gamingmotiv og figurer. Er nerd og det er min stil.

Lenke til kommentar

HCG har ihvertfall godt nerdepotensiale.

Går videregående matte i tiendeklasse. Sitter altfor mye foran PC og PS3. Har kommet til lvl 42 i Nazi Zombies, etter døgn med spilling. Får 4,7 i snitt. Er nerd.

Mange ser på det sånn, jo. Og nei, jeg er ikke nerd bare fordi jeg er god i matte.

Lenke til kommentar

Tja... jeg er den personen som fixer syke dataer for folk i nød. Dessuten spiller jeg en god del dataspill OG ser på litt anime =3

Jeg har deltatt i og hosta en bråte med små LAN-partyer, men når jeg tenker meg om så har jeg ikke vært med på et ordentlig LAN siden VG1... med mindre man regner med TG. Oh yeah, jeg bruker påsken på å nerde med 5000 likesinnede.

Lenke til kommentar

Jeg fikk mye bedre snitt enn 4,7 i tiende, vet ikke om det kvalifiserer til nerd?

Ellers spiller jeg jo en del, og er den som må fikse ting når vi skal bruke projektor i klasserommet.

Lenke til kommentar

Noen bilder av bula mi og vips; 'nuff said. B)

..Eller kanskje ikke, såå here it goes: Fikk min første PC når jeg var 7-8 år gammel, en gammel sak som jeg tok fra hverandre og ikke klarte å sette sammen igjen. Den ble kasta, og jeg levde lenge uten en PC i huset. Heldigvis fikk vi en ny PC i 2005/2006, som jeg modda og fikla med. (Software only. Hadde garanti) Året etter klarte jeg å krasje den. Jeg fikla litt med BIOS og slikt, og vips så var det gjort.. :whistle: Slapp heldigvis å betale, men jeg måtte sykle tur 2 ganger i ca. et halvt år. Uansett, jeg har hatt med datamaskiner å gjøre en stund, og nå har jeg fått meg noen gamle stasjonære PCer og en server.

Av annet som er verdt å nevne får jeg 6 i Norsk og Engelsk, jeg har aldri hatt dame (Nerder får aldri dame), jeg sitter alt for mye ved PCen og sist men ikke minst; sexy HW gir meg "vippetiss" som Wheelie kaller det.

Tror ikke at det er så mye annet å nevne, egentlig. Vi får se senere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg fikk mye bedre snitt enn 4,7 i tiende, vet ikke om det kvalifiserer til nerd?

Å være nerd er jo at man kan veldig mye om et eller flere temaer, eller er veldig interrisert, så nei, det kvalifiseres ikke. "Nørd" derrimot :p

Skrev noe feil..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...