Khogn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, hva er egentlig forskjellen bortsett fra prisen? Høyere oppløsning? Og hva med den hvite "plattformen" som tar halvparten av skjermen nederst? Kan denne fjernes? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, hva er egentlig forskjellen bortsett fra prisen? Høyere oppløsning? Og hva med den hvite "plattformen" som tar halvparten av skjermen nederst? Kan denne fjernes? Forskjellen er at premium temaene er temaer som er tilpasset til det nye dashboardet, mens de vanlige temaene var tilpasset til det gamle. Altså at premium temaene er bedre å kjøpe hvis du skal ha et nytt tema. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Enkelte av premium temaene (Forza 2 sitt f.eks.) ser helt rått ut. Anbefaler å bruke noen ekstra kroner på de hvis du vil ha et nytt tema Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 På Mass Effect temaet blir for eksempel plattformene avatarene til vennene står på byttet om til områder fra Mass Effect. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Siden vi er inne på temaer så lurer jeg på om du kan se hvordan temaene ser ut før du kjøper de samme med gamer pictures. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, er noen bilder på marketplace ved siden av der du laster de ned. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Premium Braid tema. Som du kan se er bakgrunnen bak avatarene nye. Og nei, du kan ikke gjøre stort med den buen nederst. Synd er det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Finnes det noen gratis premium temaer bortsett fra det vintertemaet de ga til gold-brukere ved juletider? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Personlig syns jeg det eksklusive Resident Evil 5-temaet de sendte med den røde boxen er fantastisk. Fine klare farger i hovedmenyen, og ikke påfallende glorete i de andre menyene heller. Dessuten har de løst den buen på en fin måte ved å ha vann der, så du legger liksom ikke merke til at den er der fordi den flyter inn i bakgrunnen. Har kommet et gratis tema nå som det er Xtival har jeg hørt. Personlig kommer jeg ikke inn på den så jeg har ikke fått sjekka. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg kan anbefale "Gears of war 2 destroyed beaty". Veldig fin theme Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har kommet et gratis tema nå som det er Xtival har jeg hørt. Personlig kommer jeg ikke inn på den så jeg har ikke fått sjekka. Stemmer ;D Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Premium er jo fet det, men er jo litt av en ripp off, 250 ms for et theme er vel litt i overkant. Men for all del, GoW 2 temaene er jo verdt det Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Likte Forza 2 premium theme'n jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå