Alt-Ctrl Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Æsj, jeg likte politiet i eneren jeg. Tanketomme politifolk som driter i hva som skjer rundt seg passer bedre i mer "arkade"-pregete spill som GTA-serien. Hva med bensin til bilene, det var nok vanskelig å holde styr på, har de fjernet det også? <_< Eh, det er likevel i toppen av spillene jeg ser frem til i år, og det ser fantastisk lovende ut, på tross av bagateller som dette. Enig i det. Men det overrasker meg ikke så veldig. Folk vil som regel ha spillene "enkle", og det er jo greit nok det. Gleder meg uansett noe sinnsykt. Håper i det minste de har med drivstoff og manuell giring. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 må bare si at det er utrolig bra at dere i gamer reiser til utviklere osv i alle slags land og ordner så bra artikkler som de 2 dere skrev om Mafia.. ingen i norge som kan hevde seg i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Elsker skjermbildet av kirken i snøværet med masse folk som skal i gudstjeneste (eller begravelse, dåp eller lignende). Ser utrolig stemningsfullt ut, er glad de fokuserer på SP. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gleder meg som et barn til dette spillet. Elsket Mafia, og kommer mest sannsynlig til å elske dette også Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mye info om Mafia 2 nå for tiden da. I like Jeg har litt delte meninger om politiet. Syns det fungerte bra i 1'ern, men samtidig kjipt når du gjør oppdrag. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gleder meg bare mer nå . Tror nesten jeg skal installere Mafia. Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Får man ikke bot hvis man kjører på rødt lys? bah så kjedelig. Politiet i Mafia er det beste og mest realistiske jeg har vært borti. Men politiet i GTA får stryk hos meg ; o Tross alt mer politi i gatene i GTA enn i Oslo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå