Gå til innhold

Guitar Hero: Greatest Hits!

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Smash Hits? Ok jeg skjønner at det kan funke for de som ikke gidder å kjøpe de gamle spillene, samt at det nok blir lettere å spille sangene da det fra gh3 ble mye lettere å treffe noter. Men allikevel, føler dette blir ei skikkelig melkeku.

Forsåvidt einig, men dette er originalar, ikkje cover (som mange av songane var på GH1 og 2). I tillegg kan ein då også spele trommer, synge og spele bass. Melkeku, ja, men langt i frå det verste eksempelet på det synes no eg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjene punkt 2.2:

Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys).

Innlegget bidro i liten grad til diskusjon, var heller kort og noe kryptisk. Det er greit om man faktisk sier noe rundt det morsomme akronymet, og ikke bare poster det for seg selv. Kunne for eksempel sagt at "Bare meg, eller var det litt morsomt med GH:GH. ^^ Prøv å ha litt innhold i innlegg.

Snorre :)

Lenke til kommentar
"Greatest Hits" uten "Cliffs of Dover" og "Black Magic Woman"? Noe som ikke er helt rett her.

Litt enig, men på den andre siden. Cliffs of dover er en sang uten vokal, det som er grunnen til(bortsett fra penger og sånt) er at man skal spille GH-klassikerne som band. Ikke alene med en gitar liksom, alle skal være med på "morroa" og da passer ikke en sang hvor et bandmedlene må utestå så bra. Såpass langt burde man klare å tenke litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...