Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Helhetsinntrykket til GTA IV kommer nok ikke til å bli slått av Mafia 2. Spillet skal jeg kjøpe uansett, men er bare skuffet over at dem ikke benyttet seg av Euphoria, noe bedre enn dette finner du ikke. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Litt forundret over at det skulle være noe negativt at de ikke bruke Euphoria. Ut i fra filmene så langt er det ikke noe som tilsier at animasjonene i spillet er dårlig. Om noen skulle pirke slikt på et spill så prøver man virkelig finne "svakheter". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er nok ikke jeg som leter etter svakheter, er vell heller at jeg fikk inntrykk av at dem skrøyt av 70 dødsanimasjoner i spillet. Noe som jeg ikke ser noen grunn til å skryte av, når Euphoria har mye mer. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det her blir igjen en smakssak, men jeg synes nå fysikken var en av de få lyspunktene i GTA IV. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ser konge ut, blir et garantert kjøp! Lenke til kommentar
precious Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Helhetsinntrykket til GTA IV kommer nok ikke til å bli slått av Mafia 2. Spillet skal jeg kjøpe uansett, men er bare skuffet over at dem ikke benyttet seg av Euphoria, noe bedre enn dette finner du ikke. Helhetsinntrykket av GTA IV var personlig skuffende. Når de skal gjøre spillet så realistisk så mulig med alle de idiotiske dating greiene og det irriterende make-friends systemet og andre ting som er irrelevant, da blir det mer SIMS enn et klassisk GTA. Synes at spill som er litt mer lineære gir de beste spillopplevelse. Sandkassespillene blir litt for sandkasse. Endret 19. april 2009 av ashtray Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bare la det få multiplayer, dette kampsystemet så deilig ut! Om det holder seg til originalen så kommer det nok ikke. Og godt er det, la de heller fokusere på en solid kampanje. Jeg hadde ikke takket nei til multiplayer også. Det er mulig å lage en solid kampanje samtidig som man har med en bra multiplayer-del. Jeg har ikke prøvd det første spillet, så har ingen spesielle forventninger til dette. Men jeg kan ikke nekte for at jeg gleder meg når jeg ser all skryten spillet får her. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Meget bra sniktitt, dette ser ut til å kunne bli et kjøp. Gleder meg til å se hva det blir til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Helhetsinntrykket av GTA IV var personlig skuffende. Når de skal gjøre spillet så realistisk så mulig med alle de idiotiske dating greiene og det irriterende make-friends systemet og andre ting som er irrelevant, da blir det mer SIMS enn et klassisk GTA. Synes at spill som er litt mer lineære gir de beste spillopplevelse. Sandkassespillene blir litt for sandkasse. Er da ikke værre enn å drite i dating og telefonen, noe jeg har gjort. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Helhetsinntrykket av GTA IV var personlig skuffende. Når de skal gjøre spillet så realistisk så mulig med alle de idiotiske dating greiene og det irriterende make-friends systemet og andre ting som er irrelevant, da blir det mer SIMS enn et klassisk GTA. Synes at spill som er litt mer lineære gir de beste spillopplevelse. Sandkassespillene blir litt for sandkasse. Er da ikke værre enn å drite i dating og telefonen, noe jeg har gjort. Hehe, pga realismen i spillet fikk jeg så dårlig samvittighet hvis jeg ikke tok jentene med på date og tok telefonen når den ringte, selv om jeg visste det bare var jævla Roman som ville bowle, så jeg måtte bare følte jeg. GTA IV er også det eneste spillet der jeg har prøvd å unngå å kjøre ned folk. Det var jo et av høydepunktene i de andre spillene, å finne et mål og bare mose ham ned Men pga fysikken forsvant gleden med dette i GTA IV, følte at jeg ikke klarte det der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 På grunn av at fysikken var så god? Jeg kjører hvertfall innom central park med porschen for å gi fysikkmotoren litt juling. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, hadde ikke hjerte til å kjøre ned folkene lengre når det ble for realistisk Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det må være den teiteste og dårligste unnskyldningen jeg har hørt for å si noe negativt om et spill. Shame on you. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gudfaren 2 har gitt meg en veldig mye morsommere opplevelse enn GTA IV (ihvertfall hittil, har spilt i rundt fem og en halv time) men kan ikke måle seg i kvalitet. Håper Mafia 2 blir en god hybrid av de to, ser frem til å få se/høre mer om det! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er nok bare jeg som forventet litt mye av Mafia 2. For de som har spilt Mafia så skjønner dem hva jeg mener. Spillet var perfekt når det kom, så forventa at dem skulle lage en perfekt 2er også. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 FY FAEN EG GLEDER MEG!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er nok bare jeg som forventet litt mye av Mafia 2. For de som har spilt Mafia så skjønner dem hva jeg mener. Spillet var perfekt når det kom, så forventa at dem skulle lage en perfekt 2er også. Står helt klart høye forventninger blant fansen med Mafia 2. Oppdragene var så utrolig varierte, spennende og gode. Et av mine favorittoppdrag er det som avsluttes på den gården (wiskyen). Mer perfekt stemning skal du lete lenge etter. Absolutt herlig! Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er nok bare jeg som forventet litt mye av Mafia 2. For de som har spilt Mafia så skjønner dem hva jeg mener. Spillet var perfekt når det kom, så forventa at dem skulle lage en perfekt 2er også. Tror egentlig ikke det skuffer noe særlig. Er selfølgelig noen som blir litt skuffet over småting, men tror egentlig nesten ingen fans blir veldig skuffet. Men man vet aldri. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder meg enormt til dette spillet, og utviklerne har gjort noen spennende endringer. Mafia var konge, og det ser ut som Mafia 2 blir det også. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Euphoria var helt klart det beste elementet med GTA4. Jeg brukte å kjøre konstant på fortauet når jeg kunne, fordi det var så underholdende(politiet var heller ingen trussel så lenge man tok en pause og kjører på veien i ny og ne for å miste stjernene.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå