Gå til innhold

Sniktitt: Mafia 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Mafia fullt ut, og er faktisk dete enste spillet av den sjangeren jeg orket å fullføre. (Gadd aldri å fullføre noen av GTA spillene egentlig, ble for kjedelig)

Mafia var så bra gjennomført både med variasjon & historie at det ble en klassiker på stedet, og jeg var vel en av dem som savnet multiplayer mode i flere år etterpå...

Har også en venn som har spilt det første spillet flere ganger, og rekorden hans er på under 12 timer fra start til slutt.

Dette er 2009s MUST HAVE TITLE!!

(Hvis valget sto mellom Starcraft 2 vs Mafia 2, hadde jeg valgt Mafia 2 uten å blunke! :D )

Lenke til kommentar

Noe jeg ikke får til å stemme er utgivelsesdatoen.

Gamer.no:

Jarek Kolar fortelle at hele 120 mennesker jobber fulltid med å ferdigstille dette spillet til sommeren

Wikipeidia:

Release date(s) By 31 October 2009

Håper på at gamer har rett :p

Lenke til kommentar

Målet for spillet har vært "Fall 2009" så er vel et sted mellom Juli-September/Oktober de satser på.

Spørsmål til TST:

- Nevnte de noe om multiplayer muligheter i spillet?

- Ble det nevnt noe om PC versjonen kommer samtidig som konsoll versjonene?

Husker at jeg hørte at PC versjonen skulle bli forsinket, slik at de fikk solgt godt på konsoll først. Jeg spilte det første på PC, og vil gjøre det samme med nr 2, så håper det kommer samtidig. Ellers får jeg bare vente en laaang stund...

Lenke til kommentar
Noe jeg ikke får til å stemme er utgivelsesdatoen.

Gamer.no:

Jarek Kolar fortelle at hele 120 mennesker jobber fulltid med å ferdigstille dette spillet til sommeren

Wikipeidia:

Release date(s) By 31 October 2009

Håper på at gamer har rett :p

Er faktisk en god del som må gjøres etter at spillet er ferdig også ;) . Blant annet trykke opp veldig mange DVD'er og cover til disse og få alt ut i hele verden.

Lenke til kommentar
Blir spennende det her. Det eneste jeg er redd for er at det vil bli for lineært, noe jeg aldri har vært noen stor fan av. Men jeg kommer nok til å skaffe meg det uansett. :)

Tenker motsatt. Er så glad for at utviklerne av dette spillet ikke kaster seg på bølgen om å ha linæritet i spill for enhver pris. Du kan si mye positivt om åpne spill, men de engasjerende, spennende og virkelig rørende historiene, de er forbeholdt spill hvor ting skjer i en gitt rekkefølge. Føler at for stor valgfrihet i historie ofte utelukker de helt store fortellingene, utviklerne må dermed inngå kompromiss. La heller spillverdenen forøvrig være ikke-linær, og utførelsen av oppdrag også, for den saks skyld. Men for guds skyld, ikke tving dette inn i historiefortellingen.

Lenke til kommentar

Helt klart det største spillet i år. Det første var et av de beste sandkassespillene som har blitt laget. Mye bedre historiedrevet enn blant annet GTA 3 på den tiden. Fortjener langt mer oppmerksomhet enn det spillet. Ventet lenge på oppfølgeren, så dette blir spennende.

Godt at de holder på mye av grunnlaget det første satte seg. Kampsystemet ser langt bedre ut og det samme med kjøringen. Håper ikke PC-versjonen kommer for sent. Dette må eies på PC for min del.

Bare la det få multiplayer, dette kampsystemet så deilig ut!

Om det holder seg til originalen så kommer det nok ikke. Og godt er det, la de heller fokusere på en solid kampanje.

Blir spennende det her. Det eneste jeg er redd for er at det vil bli for lineært, noe jeg aldri har vært noen stor fan av. Men jeg kommer nok til å skaffe meg det uansett. :)

Det er nettopp fordi det er mer "linært" dette er bedre enn mange sandkassespill. Langt mer historiedrevet og lagt opp. Liker hvordan utviklerne har valgt å vise spillets fremgang fra 40-tallet til 50-tallet. I starten er det snø og trist, mens så blir det en mer vår og lysere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...