Gå til innhold

[X360] Splinter Cell: Chaos Theory

Perrern

Anbefalte innlegg

Ja nå er jo dette på en måte et xbox classic spill da, men det har en så brilliant co-op del at jeg syntes den fortjente en spille tråd (+ at jeg vil ha noen norske å spille co-op med).

Hvis moderator er uenig i dette så beklager jeg og ber H*n om å slette dette.

Spill tittel: Splinter Cell: Chaos Theory

Konsol: Xbox360

Dette blir da en tråd for folk som liker Splinte Cell: Chaos Theory og som har lyst til å være med å spille.

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde tråden jevnlig oppdatert.

Brukere som er med:

Polemos%20Theos.png - Perrern

Gormers.png - Gormers

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Splinter cell Chaos theory er genialt! Tenkte å lage en slik tråd, men trodde ikke andre spilte det.

Gormers.png

Jeg er egentlig mest hypp på å få med 4 spillere og teste litt versus. Du finner folk av og til du kan spille med der, men det er lite variasjon i hva dem spiller, og lite kommunikasjon (+ at dem er veldig gode).

Jeg kan spille litt coop av og til og, men problemet er er at banene ofte er svært lange, og at du ikke kan save i midten, hvis du ikke starter fra første bane kanskje da. Så det er ikke bare bare å starte en bane. Men det hadde vært moro å spille det og, bare det "passer" (selv om jeg synes å spille split screen med noen er best her).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ja er du gæærn^^

edit: En video så folk kan se hvordan det hele er. Tatt fra en bane i coop delen. Folka i filmen er var kanskje litt mer rogue enn hvordan jeg pleier å være da^^

Versus trailer (spillet lagger en smule mer på xbox 360 da, men det er fortsatt spillbart)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...