Perrern Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Ja nå er jo dette på en måte et xbox classic spill da, men det har en så brilliant co-op del at jeg syntes den fortjente en spille tråd (+ at jeg vil ha noen norske å spille co-op med). Hvis moderator er uenig i dette så beklager jeg og ber H*n om å slette dette. Spill tittel: Splinter Cell: Chaos Theory Konsol: Xbox360 Dette blir da en tråd for folk som liker Splinte Cell: Chaos Theory og som har lyst til å være med å spille. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde tråden jevnlig oppdatert. Brukere som er med: - Perrern - Gormers Endret 17. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Splinter cell Chaos theory er genialt! Tenkte å lage en slik tråd, men trodde ikke andre spilte det. Jeg er egentlig mest hypp på å få med 4 spillere og teste litt versus. Du finner folk av og til du kan spille med der, men det er lite variasjon i hva dem spiller, og lite kommunikasjon (+ at dem er veldig gode). Jeg kan spille litt coop av og til og, men problemet er er at banene ofte er svært lange, og at du ikke kan save i midten, hvis du ikke starter fra første bane kanskje da. Så det er ikke bare bare å starte en bane. Men det hadde vært moro å spille det og, bare det "passer" (selv om jeg synes å spille split screen med noen er best her). Endret 17. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 nei, altså jeg er keen på alt jeg, jeg slenge deg på vennelista jeg hvis det er ok, kan vi sjekke omvi kan finne noe versus eller noe co-op Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Ja er du gæærn^^ edit: En video så folk kan se hvordan det hele er. Tatt fra en bane i coop delen. Folka i filmen er var kanskje litt mer rogue enn hvordan jeg pleier å være da^^ Versus trailer (spillet lagger en smule mer på xbox 360 da, men det er fortsatt spillbart) Endret 17. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå