crip_rocknrolla Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har spilt saints row 2 mye nå. men er egentlig på utkikk etter coop spill er det noen side hvor man kan se en oversikt over co op spill. hvilken anbefalinger har dere bortsett fra resident evil og saints row 2 kjøpte far cry 2 idag men kan ikke si at jeg likte det spesielt men bare spilt en halvtimes tid. men tenkte bytte det til et co-op spill er forkjedelig å spille alene igjennom missons Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Resident evil 5. edit: my bad :unsure: Endret 17. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gutten har da Resident Evil fra før da, men. Lenke til kommentar
crip_rocknrolla Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 hehe stemmer det men er jo greit kanskje å få lista opp co-op spill for andre som lurer sjekka litt rundt nå.. army of two og Haze skal visst være bra coop spill noen som har noen innspill anngående de 2 spillene? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Resistance 2 Army of Two Rainbow six: Vegas 1 og 2 Ghost Recon: Advance Warfighter 2 Kane & Lynch Call of Duty: World at War Haze Er iallefall de jeg kommer på i farten Endret 17. april 2009 av Paisley Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gears of War 1/2 Left 4 Dead TC: R6:V2 Mercenaries 2: WIF Lenke til kommentar
crip_rocknrolla Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 takk takk stikker i butikken imorra kjøper et par å prøver dem tror jeg går for army of two ihvertfall så får jeg se om det blir noen andre også Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 takk takk stikker i butikken imorra kjøper et par å prøver dem tror jeg går for army of two ihvertfall så får jeg se om det blir noen andre også Hadde vært kult om du skrev litt om første intrykket ditt av army of two når du får det, vurderer det litt selv Lenke til kommentar
crip_rocknrolla Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 den er god skal skrible litt om det senere idag stikker å kjøper det nå tror faktisk jeg kjøper meg gta 4 også føler jeg må prøve det Lenke til kommentar
eriku Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Anbefaler Army of Two til co-op når det er ps3 vi snakker om. Spilte det rundt flere ganger med en kompis, men det blir for mye av det samme til slutt. Så når du blir lei av det samme på'n igjen, så er det bare å kjøpe game pack (tilleggs pakke) på playstation store. Får det sikkert gratis nå tenker meg. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Mange bra co op spill i Ultimate Sega Megadrive collection. Om du ikke trenger å ha de online iallefall. Sonic 2,3m Streets of Rage 2,3, Golden Axe, ect. Lenke til kommentar
crip_rocknrolla Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 fått testa army of two litt nå, virker helt greit morsomt å oppgradere våpen , har ikke fått prøvd det ut i coop enda så skal få skrevet litt om det når jeg har prøvd det i noen timer blitt litt hekta på gta 4 NÅ :ppppp Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Coop i Lego-spillene er sikkert morsomt. Har selv bare testet det litt i Lego Indiana Jones, men der var det artig Lenke til kommentar
texzi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Rainbow Six: vegas 2! får det for 145,- se i billigspill tråden Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 LBP og Ragdoll kong fu: fist of plastic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå