aril_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjøpte nylig et Logitech G13 Advanced Gameboard for bruk sammen med WoW. Jeg installerte driverne og koblet deretter til enheten, men jeg får den ikke til å funke - dvs.: informasjon som Agility, AP, Spirit osv. kommer opp på LCD-displayet, men ingen av tastene ser ut til å gjøre noe som helst. Det følger med en ferdig profil for bruk sammen med WoW, og jeg trodde dette skulle virke rett ut av boksen, men det gjør det ikke. Jeg kan imidlertid åpne f.eks Notisblokken og skrive ved hjelp av G13, men den funker altså ikke sammen med WoW. Er det noe åpenbart jeg har oversett her? Er ikke denne saken ment å funke uten noe som helst "etterarbeid"? Nå skal det sies at jeg kjører Win7 Beta med Vista-driverne. Har for øyeblikket ingen mulighet å teste med andre OS. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kjøpte nylig et Logitech G13 Advanced Gameboard for bruk sammen med WoW. Jeg installerte driverne og koblet deretter til enheten, men jeg får den ikke til å funke - dvs.: informasjon som Agility, AP, Spirit osv. kommer opp på LCD-displayet, men ingen av tastene ser ut til å gjøre noe som helst. Det følger med en ferdig profil for bruk sammen med WoW, og jeg trodde dette skulle virke rett ut av boksen, men det gjør det ikke. Jeg kan imidlertid åpne f.eks Notisblokken og skrive ved hjelp av G13, men den funker altså ikke sammen med WoW. Er det noe åpenbart jeg har oversett her? Er ikke denne saken ment å funke uten noe som helst "etterarbeid"? Nå skal det sies at jeg kjører Win7 Beta med Vista-driverne. Har for øyeblikket ingen mulighet å teste med andre OS. Har G15 selv, og jeg regner med at de skal virke på samme måte. Det virker for meg, så det er sikkert fordi du kjører Windows 7. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er mulig at profilene ikke blir automatisk oppdaget i Windows 7, men det burde ikke være noe særig stort problem for deg å gå inn på logitech programvaren å endre på profilen manuelt. Jeg tror uansett ikke du vil spille wow med de standard kontrollene som ligger inn på G13, du vil mest sannsynlig ha dine egne makroer som er laget spesielt til din klasse osv osv. Dessuten er det mye lettere å memorisere hvor de enkelte funksjonene er når man lagrer de selv, og du har ikke bruk for makroene til en hunter om du er mage eller visa versa. Det som kommer med G13 ut av boksen er ett forslag til hvordan du kan gjøre det, mer for å vise deg mulighetene du har. Genial sak egentlig, men vanskelig å venne seg til den istedet for ett tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå