Morten Porten Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tror Age of Conan feilet av helt enkle grunner. Conan er blodharry og for "realistisk".Føler at folk begynner å få nok av dette medieval fantasy-greiene og vil ha noe nytt. Ihvertfall innen MMORPGer er temaet så oppbrukt at man kan grine av det. Om jeg ser et nytt spill med enda en rustning og sverd så spyr jeg. :wacko: Da bør du se på Funcoms nye prosjekt her, kanskje noe som interesserer deg? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har lurt litt på å ta opp igjen kampen i Hyboria, dette bidro til et større ønske til å gjøre akkurat det.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Morsomt at han ikke kan gå ut med informasjon om antall spillere fordi det er "et offentlig selskap". Såvidt jeg vet er også Blizzard det, og gir ut informasjon opptil flere ganger i året. Det skulle stå "børsnotert selskap". Dette er nå rettet opp. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har sittet på gjerdet. Men jeg bestemte meg for sjekke ut trial, og nå har jeg abonement. Spillet føles relativt velpolert, selv om det dukker opp små bugs her og der. Innhold har det vært mer enn nok av. Nok til at jeg vil få nye spillopplevelser hvis jeg lager meg en character til. Her har Funcom en fordel i at de ikke trenger å lage dobbelt opp av innhold for å dekke flere faksjoner. Alle er fritt villt (på PvP server). Det synes jeg fungerer ypperlig i forhold til den brutaliteten som råder i Conan bøker og tegneserier. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synd denne mannen ikke satt ved roret fra starten av. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Et kjempefint intervju av min kollega. Craig Morrison er åpenbart en dyktig utvikler, men det overrasker meg at han svarte så riv ruskende feil på det aller siste spørsmålet. For mange kan dette spørsmålet virke helt på trynet, men for en fan av Conan er det helt logisk. Dere må huske at intervjuet ble gjort på Engelsk, og da lød sprøsmålet: "What is best in life?" Og det åpenbare svaret er: "Killing your enemies, seeing them driven before you and hearing the lamentation of their women." Jeg og ble overrasket når jeg leste svaret hans på det spørsmålet... det var jo helt åpenbart lagt opp Lenke til kommentar
MrBubbles Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det er noe jeg lurer på. Det er ikke ment som Blizzard-fanboyisme. Det er ment som et oppriktig spørsmål. Socketing av items er blitt populært, og det er gode grunner til det, rett og slett fordi det er et genialt system. Selv møtte jeg dette først i Diablo II: LoD. Spørsmålet mitt er; -Hvilket spill var egentlig først ute med dette? Det er jo store sjanser for at ideen ble klekket ut av en indieskaper på et gutterom, og så plukket opp av andre spillutviklere etterpå. Eller var Blizzard først? Edit; Og grunnen til at jeg spør her er fordi det er relatert til noen av uttalelsene i artikkelen. 99.99% av WoW og andre fantasy-relaterte mmorpg idéer er hentet herfra: Skjul (1974) Som i sin tur igjen er inspirert av: (1937-1949) Som igjen har hentet inspirasjon fra: (2000 f.Kr - 1600 e.Kr(ca.)) Magiske juveler er ikke akkurat noe nytt. Ei heller magiske ting som plasseres over/under/inni/på/andrepreposisjonerher andre ting. For å være helt konkret, så var vel f.eks. Everquest ute med sockets og gems før Blizzard. Det er rimelig fånyttes å lete etter orginale konsepter i slike spill. Det blir heller et spørsmål om hvordan man kombinerer og utnytter dem. Wow, av og til savner jeg upvote mulighetene man har på plasser som Reddit. Om det hadde vært noe sånt her hadde du fått så mange upvotes jeg bare kunne gitt! Veldig bra post mao Rata! Endret 18. april 2009 av Mr.Bone Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hmm, litt skuffet over mangel på på svar, eller hvor mange ganger han svarte at han ikke var den rette å spørre, men men syns intervjuet tok seg opp på slutten. Var nok rett og slett fordi han ikke var sjef på den tiden, det var Gaute Godager. Ergo kan han ikke svare for beslutningene som ble tatt på den tiden, fordi det ikke var han som tok dem. Lenke til kommentar
ZarK Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Takk for eit flott intervju Bra, Gamer! Kjenner eg blir klar for å installere AoC igjen her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå