Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Her sitter jeg og må inn på mailen min. Eneste problemet er at jeg ikke kommer inn. Jeg velger tilbakestill passord, og får så beskjed om at stegene videre for å få nytt passord ble sendt til min egen mail. Som jeg ikke kommer inn på. For en genial løsning. Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? Å bytte mail på alle brukerene og profilene jeg har på alle sidene jeg er aktiv på er uaktuelt. Endret 28. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Trenger du e-post adressen til en av oss? Som du kan sende passord til? eller har jeg misforstått nå? Edit: Endret "litt" på hva jeg skrev. Endret 17. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bruker du firefox? Sender deg en PM om hvordan man kan se alle passord som er lagret. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg kom inn på mailen hjemme, men ikke på skolen. Der fikk jeg beskjed om at passordet var ugyldig. Mao gikk det fint, og tråden kan stenges om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå