Goo_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Får bare side kick til kroppen uansett om jeg holder inne LB eller ikke. Aaah. Så jeg får camp invites på kalenderen ja. Skal prøve det Damn så lite jeg skjønner. Kommer sikkert flere spørsmål Takk så langt i hvertfall. Skjønner jeg litt mer Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 level 4, tatt flere tasks på camp. Fortsatt ingen head kicks. Har man head kicks fra begynnelsen av som kickboxer ? Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ok, fant ut en del. Startet en ny carrer som kick boxer. Der har man head kicks fra begynnelsen av. Muy Thai var MYE vanskeligere. Som kickboxer vant jeg første match i løpet av 3 min... Bare til info Test Muy Thai hvis dere vil ha en utfordring. Jeg hatet det dog. edit. Har nå vunnet 4 av 4 kamper på knockout i første runde. Aaaah så digg. Holdt på tilte her Endret 27. mai 2009 av Goo Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Muay Thai er kanskje litt mer utfordrende i utgangspunktet, men gud hvor herlig det er å mørbanke en stakkar i MT clinch. Det er en fryktelig underholdende måte å spille på, så får man bare passe på at man gjør treningsleirene og saker. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Odesseiron aka Lervik1, nå skal du og jeg spille sammen snart. Det er for dårlig at du har tid til å poste her i tråden, men ikke til å leke med meg. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvordan fungerer classic fights? Prøver å unlocke ekte kamper, men når jeg vinner med den personen som virkelig vant skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det står hva du skal gjøre for å unlocke filmene. Er ikke bare vinne, men også vinne på riktig runde. Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Og på riktig måte. Enkelte kamper må du til og med vinne ved rette submission. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fant det ut nå, sliter med rear naked choke på den ene kampen. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Kult spill. Mange sølv trofeer:) Min første og eneste online kamp hittil var veldig artig for min del. Jeg var jo selvfølgeig lvl 1 og motstanderen var lvl 36. Kampen startet og jeg merka en del lagg, men det funka akkurat. Jeg fikk inn et jab-slag i løpet av nesten en hel runde, han rundspilte meg og så ble jeg slått i bakken, når jeg reiste meg løp jeg mot han og slo med høyre og PANG så fikk jeg seieren. Helt utrolig at det er mulig. Han må ha vært utrolig irritert!. Endret 8. juni 2009 av lyon Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet når oppdateringen kommer, eller om det er en planlagt oppdatering? Begynner å bli møkkalei alle som avslutter kampene når jeg holder på å avslutte submission =P Om noen vil spille så er det bare å sende PM eller legge meg til. Psn: Lingaas88 Vet ikke om det er noen lett måte å starte online kamper mot folk man kjenner eller om det bare er random(?) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen som veit hvordan man kommer seg ut av submission? Trykker som en villman på knappene, eller kjører tusen sirkler rundt med analogstikken, men kommer ikke ut på hard. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 På ps3 så er det firkant, trekant, X og O, ellers så har du høyre analog som du har prøvd ut, men den funker ikke alltid pga den ikke er like sterk som den andre. Spiller det bare hos en kompis atm, er jo utsolgt i oslo Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Prøvd ut XYAB på 360, men ser ut som man må ha like god stamina eller bedre enn han andre for å kunne klare det. Da jeg ikke får gitt han deng i half guard, tilfelle han tar submission. Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 XYAB hvis du er en fighter som har mye styrke, rulle med stikka hvis du er en fighter som har høy submission skill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Herregud! Møkka folk. Spiller player match bare, men når jeg låser en submission så quiter dem. Feige høner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå