Gå til innhold

UFC 2009 Undisputed demo - Torsdag 23. april!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
UFC 97 var rett og slett helt rått.

Hadde hypa meg opp til Liddell og Shogun, og det var en utrolig kul kamp å se.

Jeg ble dog litt skuffet over at Liddell har lagt opp, men det kan vel hende vi ser han senere.

Skal se UFC 93 i kveld, må jo backtracke litt. Får vel sett 93-96 før 98 kommer ut. :)

Ja, det var ein fantastisk kamp. Men ein trist slutt for ei fantastisk karriere. Chuck Liddell har i alle år vært eit ansikt for MMA, og då spesielt for UFC. Han har vært ein av dei skikkelig store, og har hatt ein heilt utruleg karriere. Han har slått Randy Couture 3 gangar, TKO. Tito Ortiz 2 gongar, TKO.

Han byrjar bli gammal, og tålar difor mykje mindre.

Hugs å få med deg UFC 94, St-Pierre vs. Penn 2. FANTASTISK!

Ein feature eg gledar meg skikkelig til i UFC 2009: "Classic Fights".

Seier seg vel egentlig sjølv kva det er. :D

Lenke til kommentar

Ikke glem UFC 92 veldig rå! ;)

Jeg skal lett spille som Cheick Kongo! faen og rå han er:P

begynte å se litt ufc selv etter demoen kom. men har sett litt før ettersom jeg bodde med 2 som fulgte med.

Ble litt trist i 97 selv, men om chuckern har fått juling 4 av de 5 siste og han har totalt 7-8 tap, så skjønner jeg det tar veldig på selvtilliten og det er kanskje på tide å gi seg når man er 39:P

Lenke til kommentar
Har du fullversjonen?

Isåfall, hvordan er det å lage sin egen person?

Tenker da på å manipulere ansikt, hår og kropp. :-)

Nei nei nei, hehe! Eg har ikkje fullversjonen. Me satt ein god gjeng på nachspiel, og då fyrte me demoen. Det går an å spele VS mode i den :-)

Til og med kjærasten min spelte, og knuste meg eit par gongar :lol:

Lenke til kommentar

Haha, måtte lese setningen en gang til.

Jeg leste at du "skaffet spillet", fikk ikke med meg at du skaffet fans til spillet.

Sånn går det når man har drukket for lite evt. altfor mye kaffe, vanskelig å skille de.

Jeg har opplevet mye kult i demoen nå, ble slått ut etter fem sekunder (!) i første runde.

Jeg opplevet også en bug/glitch, dommeren ville ikke gi meg TKO, kjørte på med hammerblows til fyren svimte av, han ville ikke beskytte seg i det heletatt.

Sjelden man opplever så lite bugs/glitcher, har vel over 200 kamper i demoen nå.

Det er vel 20 dager til spillet kommer ut nå, gleder meg!

Lenke til kommentar

Jau, er ofte slik!

Har sjølv ikkje opplevd noko særleg med bugs. Har dog opplevd eit par stygge 'clipping errors'. Men dette er ikkje noko showstopper for min del.

Synest framleis spelet er utruleg morosamt, og gledar meg til å få fullversjonen i hus. Då må me ta ein match Bertelsen!

Lenke til kommentar

Det man skulle gjort er å starte en slags konkurranseside hvor folk kan utfordre hverandre i spill som dette. Laget en slags virtuell UFC liga hehe. Problemet på konsoll er å bevise Win/Loss men utifra noen bilder kan det se ut som du får en detaljert logg over dine wins. Bare håper det gjelder Multiplayer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...