Gå til innhold

UFC 2009 Undisputed demo - Torsdag 23. april!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dommeren avbryter somregel når blodet begynner å renne.
Trur dommaren, både i verkelegheiten, og i spelet stoppar matchen når ein av utøverane ikkje klarar å forsvara seg sjølv. Difor dei fleste UFC matchar blir innleda med at dommaren seier, "Protect yourself at all times" :-)

 

 

var litt enkelt i demoen...vinner alltid innen 30sek, skulle ha vært litt vanskeligere motstand i demoen
Ja, alt for enkelt. Såg etter vanskelighetsgrad, men fann ikkje noko.

Eg har grisedengt Shogun 30-40 gonar.

 

Synest spelet gjenspeiler UFC utruleg bra - og gledar meg til å få fatt i heile spelet. Garantert kjøp.

Gledar meg til å lage min eigen LHW/HW fighter, og utfordre dei store!

 

 

Og til dei som ikkje har sett UFC før, vil eg anbefala å få sett ein event. F.eks UFC 97 - proppa med bra fighters, Chuck Liddell, Mauricio Rua, Cheik Kongo - for å nemne nokon.

Dette er Mixed Martial Arts, ekte kampsport. Er trist at fleire der ute trur dette er skodespel - slik som wrestling.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Bertelsen, jau- eg meinte ikkje å korrigere deg på ein 'krass' måte. Men det finnes faktisk folk der ute som trur at MMA berre er 2 apekattar i eit bur som skal slå kvarandre skvett ihjel - og at det 'ikkje stoppar før noko blør ihjel'. Det er jo så feil som det blir. Det er ein utruleg bra kontrollert sport, med proffe utøvarar. Difor følte eg berre at eg måtte spesifisere at kampar blir stoppa dersom ein av utøvarane ikkje er i stand til å beskytte seg sjølv - dette blir ein såkalla Technical Knockout.

 

Tala som blir nytta, er rett og slett event nummer. No for litt over ei veke sidan, var UFC 97. Altså, event nummer 97 i rekka.

 

F.eks:

23. Mai: UFC 98: Evans vs. Machida. Då er det Rashad "Sugar" Evans mot Lyoto "The Dragon" Machida som er hovudmatchen. Dette blir ein fantastisk kamp!

13. Juni: UFC 99: The Comeback

11. Juli: UFC 100. Her er det MYKJE snacks! Gledar meg!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Dommeren avbryter somregel når blodet begynner å renne.
Trur dommaren, både i verkelegheiten, og i spelet stoppar matchen når ein av utøverane ikkje klarar å forsvara seg sjølv. Difor dei fleste UFC matchar blir innleda med at dommaren seier, "Protect yourself at all times" :-)

 

 

var litt enkelt i demoen...vinner alltid innen 30sek, skulle ha vært litt vanskeligere motstand i demoen
Ja, alt for enkelt. Såg etter vanskelighetsgrad, men fann ikkje noko.

Eg har grisedengt Shogun 30-40 gonar.

 

Synest spelet gjenspeiler UFC utruleg bra - og gledar meg til å få fatt i heile spelet. Garantert kjøp.

Gledar meg til å lage min eigen LHW/HW fighter, og utfordre dei store!

 

 

Og til dei som ikkje har sett UFC før, vil eg anbefala å få sett ein event. F.eks UFC 97 - proppa med bra fighters, Chuck Liddell, Mauricio Rua, Cheik Kongo - for å nemne nokon.

Dette er Mixed Martial Arts, ekte kampsport. Er trist at fleire der ute trur dette er skodespel - slik som wrestling.

 

Under gameplay options i menyen. Har mange vanskelighetsgrader. Demoen står default på Beginner som lar deg hamre løs uten noe motstand omtrent. Da går man glipp av spillet for å si det MILDT.

Lenke til kommentar
Under gameplay options i menyen. Har mange vanskelighetsgrader. Demoen står default på Beginner som lar deg hamre løs uten noe motstand omtrent. Da går man glipp av spillet for å si det MILDT.
Takk for tipset! Kikka veldig raskt igår, men skal klare å finne det no! :-)

 

Skal få nokre skikkelige matchar mot Shogun idag då!

Lenke til kommentar

Neida, jeg tok det ikke slik, tvert imot. :)

 

Aha, takk. Har lurt på dette lenge, har søkt rundt, men jeg fikk aldri noe svar.

Hvor kan man følge med på UFC? Har kun sett noen DVD'er til nå.

 

Jeg har faktisk vært i ringen med en fyr som har vært med i UFC, tysk fyr. Husker selvfølgelig ikke hva han heter akkurat nå.

Men han holder kurs for militæret, da hovedsaklig Krav Maga.

Lenke til kommentar
Neida, jeg tok det ikke slik, tvert imot. :)

 

Aha, takk. Har lurt på dette lenge, har søkt rundt, men jeg fikk aldri noe svar.

Hvor kan man følge med på UFC? Har kun sett noen DVD'er til nå.

 

Jeg har faktisk vært i ringen med en fyr som har vært med i UFC, tysk fyr. Husker selvfølgelig ikke hva han heter akkurat nå.

Men han holder kurs for militæret, da hovedsaklig Krav Maga.

Eg følger UFC, ved å laste ned TV rips av eventane. Ettersom det ikkje går på TV her i nærheten, og DVDane er vanskelge, og dyre å bestille til Noreg.

 

Må ha vært ei spanande oppleving, og væra i ein slik ring med ein proff MMA utøvar. Eg veit sjølv, at eg ville fått grisedeng, til tross for fleire års Taekwondo trening. :-)

Lenke til kommentar

Takk, UFC 97 er ferdig om 20 minutter. Da blir det UFC og pils. :-)

 

Jeg fikk smake min egen medisin ja, det er helt utrolig hvordan de gutta klarer å bruke kroppen sin og motstå smerte.

Ikke akkurat gutta du skal bråke med på byen.

 

For å ikke gå helt Off-topic:

Du bytter vanskelighetsgrad i options under hovedmenyen.

 

Edit: Avean har allerede svart på det.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Takk, UFC 97 er ferdig om 20 minutter. Da blir det UFC og pils. :-)

 

Jeg fikk smake min egen medisin ja, det er helt utrolig hvordan de gutta klarer å bruke kroppen sin og motstå smerte.

Ikke akkurat gutta du skal bråke med på byen.

 

For å ikke gå helt Off-topic:

Du bytter vanskelighetsgrad i options under hovedmenyen.

 

Edit: Avean har allerede svart på det.

Kva synest du om UFC 97? :-)

Var mykje bra kampar synest eg.

 

Spelet har og imponert meg stort - det er utruleg kjekt - og virkelighetsnært. Me satt ein del kompisar og drakk øl og spelte på Laurdag. VS mode tar heilt av.

På slutten av kvelden - kom dama mi innom, og gruste meg og ein anna kompis - utruleg morosamt! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...