mcgroven Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Oppfølger endelig bekreftet av Ubisoft. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvordan skal man ha kunnet lese om spillet om ikke utgiverne hadde gitt dem informasjonen - og dermed bekreftet det allerede? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Yeah! dette blir min selvkjøpte julegave B) Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvordan skal man ha kunnet lese om spillet om ikke utgiverne hadde gitt dem informasjonen - og dermed bekreftet det allerede? Game Informer. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Perfekte julegave... Til megselv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvordan skal man ha kunnet lese om spillet om ikke utgiverne hadde gitt dem informasjonen - og dermed bekreftet det allerede?Game Informer. Det er jeg klar over, men ettersom det som sto i Game Informer var offisielt så var jo spillet allerede bekreftet. Da blir det rart å si at dette er bekreftelsen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ubisoft har selv ikke bekreftet at det var under utvikling. Game Informer hadde en sak om det, men det betyr ikke at det er bekreftet fra offisielt hold. Uansett ikke noe spesielt å krangle om. Ser fram til det neste spillet. Likte kampsystemet i det første meget godt. Kanskje det beste med hele spillet. Håper de fortsetter å bygger på grunnlaget der. Og et bedre oppdragssystem ser jeg fram til. Og gode nyheter at man endelig kan svømme. Kan bli mange gode infiltreringer og flukter via vannet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ubisoft har selv ikke bekreftet at det var under utvikling. Game Informer hadde en sak om det, men det betyr ikke at det er bekreftet fra offisielt hold.Så du sier at Game Reactor hadde fått tak i uttalelser og bilder uten en offisiell kilde? For ikke å snakke om at de faktisk fikk lov til å la det å i trykken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Til jul er betydelig tidligere enn jeg hadde forventet. Hurra. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Assassins Creed-serien kan ende opp med å bli noe av det beste som har kommet ut av spillsjangeren hittil. Det første var jo bra og hadde sine mangler. Men det var så innovativt på så mange måter som faktisk betyr en del. Animasjonene var superbe og klatresystemet var det ingen som hadde sett maken til før. Og de hadde klart å fått skrevet en ekstremt bra historie som sørger for massevis av hype og interesse fra de aller fleste. Spesielt siden det faktisk er veldig lærerikt i tillegg. Det det første spillet feilet på var innhold i bunn og grunn. Dette kan man til dels nesten forvente når de legger så mye arbeid i alt det andre. Hvorfor Prince of Persia feilet av nøyaktig samme grunn er nå litt uvisst. Kanskje var spillet planlagt såpass lang tid før utgivelsen av Assassins Creed at de ikke klarte å endre systemet? Who knows, det virker ihvertfall som om Ubisoft Montreal har klart å forstå at folk vil ha mer variasjon denne gangen. Og om de får til det så kan Assassins Creed 2 bli årets beste spill. Endret 17. april 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Når jeg får dette spillet i hendene blir kona sendt til svigers Var det noe som var utrolig med eneren var det stemningen og den skal ikke bli ødelagt av at noen skriker jeg må ut å måke oppkjørselen. <_< (selv om jeg lukter en forsinkelse blir meldt en gang i oktober) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 det vil vi alle, men eg iallefall vil heller ha eit perfekt eller best muligt spel isteden for noe drit som ikkje passer som pynt engang. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har bestemt at jeg ikke skal se noen flere videoer eller bilder, slik at det kan bli like spennende som det første Assassins creed Glemmer aldri da jeg egentli så etter et annet spill, men de hadde det ikke så jeg kjøpte AC1 Angrer ikke i det hele tatt, beste kjøpet jeg har hatt Lenke til kommentar
Nether Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jul passer bra siden jeg da har tilgang på PS3en min hjemme i Norge. Jeg håper for guds skyld at de faktisk legger til teksting denne gangen. Når jeg er hjemme er det ikke fred å få, og å få med seg historien med radioen på fullt og folk som snakker rett ved siden av meg er ikke lett. Spesielt morsomt var det når jeg endelig kunne spille i fred IRL, men likevel ikke kunne høre hva NPCene sa fordi en fordømt tigger sto rett ved siden av Altair og skrek han inn i øret "Just a few coins please". Grøss. De tiggerene kan gi enhver mareritt. Minner meg om NWN1: "Help meee. Someone please help meee". Og de må for all del fikse oppdragene. Det er grenser på hvor moro det er å overhøre samtaler du ikke får med deg, følge etter folk og redde kvinnfolk og gamle gubber. Å klatre opp i tårn var også bare morsomt de to første gangene. De neste ørten tårnene klatret jeg motvillig opp i bare så jeg kunne få et par nye ikoner på GPSen. Å oppføre meg som en leiemorder fikk jeg heller ikke lov til. Jeg hadde ved et tilfelle et flott utsiktspunkt til en mann jeg skulle drepe. Forberedte meg på å drepe ham i det stille, men Altair hadde tydeligvis andre planer. Når filmen begynte var nemlig Altair plutselig midt inni mengden, og jeg endte opp med å leke Rambo i stedet siden spillet ikke ga meg noe annet valg. Så dette må de også fikse. Men de vet det vel allerede siden det var de største klagene mot eneren. Så det kan bli bra dette her. Ender nok uansett med å kjøpe toeren. Må jo ha et spill som jeg kan bruke til å vise frem grafikk med. Har ikke så mange andre spill som er like flotte å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå