Gå til innhold

Demo: Dawn of War II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kriges stadig i fremtidens Warhammer-univers. Nå kan du bli med på moroa.

Les mer

Jeg kjøpte Dawn of War 2 for en tid tilbake, og da jeg var ferdig med å installere spillet, skulle det plutselig hente ned en haug av filer fra nettet, før det ble spillbart. Latterlig.

Jeg skjønner at det her er et desperat forsøk på å forebygge pirat kopiering, men som mange har nevnt tidligere, de straffer bare de som kjøper spillet. DoW2 var jo ute på torrent sider før det kom i butikken LOL!

Var et elendig spill uansett. Promoteres som et RTS spill, men er egentlig bare et spinkelt tactical spill med minimalistiske rpg elementer. Syltynn story var det også.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg ser så er det mer taktikk enn strategi ja, og jeg har hørt at SP beskrives mer som et Action-RPG, men har hørt flere gode ting om MP, skal være kjapt, hektisk og actionfylt. Ville egentlig bare teste om laptopen min klarer å kjøre det, men gidder ikke laste ned nesten 4Gb for en demo da jeg faktisk må ta hensyn til noe så arkaisk som 'nedlastningskvoter'!

Er enig i at antipirat-midler som dette er idiotiske, klarer jo aldri å stoppe piratene uansett. Om spillet er på Steam så er vel det piratbeskyttelse nok, vil vel hindre folk fra å kunne spille online skikkelig med tanke på at det sikkert oppdateres ofte osv.

Det var ikke bare patcher som du måtte laste ned da før du kunne kjøre spillet?

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...