Lakus Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det vi også kan gjøre er å lage "pekere" til diskuter artikler/tilbakemeldniger fra f.eks. spillkategorien. her ser dere et eksempel på det. (økonomi) Nå som dere har gjort det, men kun i spillkategorien virker det litt halvveis og ubalansert. Selv skulle jeg gjerne ønske at det ikke var noen pekere i noen kategorier, men om det skal være det burde det være det i alle som har noe å peke til. Alle eller ingen lieksomeh. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da stemmer jeg for alle :-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bare et spørsmål kommer det et penere design for innlegg.no? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, alle hadde vært det beste Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bare et spørsmål kommer det et penere design for innlegg.no? Vi jobber ikke med noe nytt design nå, nei. Hva synes du vi kan forbedre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Logoen er iallefall veldig anonym og virker ganske midlertidig. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Logoen er iallefall veldig anonym og virker ganske midlertidig. "Alt til sin tid" var vel Terjes svar sist gang noen påpekte logoen, så de jobber vel muligens med saken? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det kommer sikkert noen justeringer og forbedringer etterhvert, men det er slik vi ofte tar når vi plutselig får en idé om at vi ønsker å pynte på noe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fant en liten bug. Jeg bruker Windows XP (har muligens ikke noe å si) og Mozilla Firefox (nyeste versjon.) Når jeg velger Norsk språk kan jeg ikke laste opp filer når jeg lager nye poster, men når jeg skifter til Engelsk språk er muligheten der igjen. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Det skal ordnes i løpet av dagen EDIT: Ordnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg