Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg synes dette var noko av det tåpeligste gamer.no har gjort. Det er ein grunn til at eg går på gamerforumet, fordi eg vil diskutere og lese om SPEL, ikkje mobilar og trening og sport. Dette blir bare meir og meir diskusjon.no..

 

Det heter tross alt GAMER.no

Jeg har lyst på ett forum som ligner på Diskusjon.no. Du kan bare gjøre som flosshatte gjorde.

 

Det heter tross alt GAMER.no

Det heter INNLEGG.NO, og GAMER.NO er med i INNLEGG.no.

Damn right!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter tross alt GAMER.no

Det heter INNLEGG.NO, og GAMER.NO er med i INNLEGG.no.

 

MEN, når du klikker deg videre fra Innlegg.no, får du adresser som starter på "http://forum.gamer.no/". Forumet for Ringepriser og abonnement heter faktisk "http://forum.gamer.no/index.php?showforum=38". Jeg synes det er flott at Gamer har slått seg sammen med andre og laget Innlegg.no, men da bør faktisk adressene også endres.

 

Og bør ikke "Trening og sport"-kategorien ligge over "Annet" og "Tilbakemeldinger", på Innlegg-forsiden?

Lenke til kommentar
Og bør ikke "Trening og sport"-kategorien ligge over "Annet" og "Tilbakemeldinger", på Innlegg-forsiden?

Fikset.

 

Eg synes dette var noko av det tåpeligste gamer.no har gjort. Det er ein grunn til at eg går på gamerforumet, fordi eg vil diskutere og lese om SPEL, ikkje mobilar og trening og sport. Dette blir bare meir og meir diskusjon.no..

Hvis du kun vil diskutere spill, så er det vel bare å minimere de andre hovedkategoriene, og velge å ikke delta i de andre diskusjonene?

 

Personlig mener jeg det er flott med et forum som ikke bare handler om spill. Det er jo helt naturlig at våre lesere har andre interesser enn spill også, og hvorfor ikke tilby dem muligheten til å diskutere de temaene i samme forum - isteden for å måtte registre seg i et utall forumer om hvert eneste tema man vil debattere? :-)

Lenke til kommentar
(...)og hvorfor ikke tilby dem muligheten til å diskutere de temaene i samme forum - isteden for å måtte registre seg i et utall forumer om hvert eneste tema man vil debattere? :-)

Bare for å være djevelens advokat et lite øyeblikk har jeg lyst til å svare på det spørsmålet. Jeg er også blant dem som stiller meg litt på skrå til å lage samleforum à la diskusjon.no, og husker med gru hva som skjedde med kvaliteten på gamle forum.gamer.no når dette begynte å bli slått sammen med andre fora.

 

Vel er det bra at

A) forum.gamer.no sine medlemmer kan diskutere andre ting uten å måtte bytte forum, og

B) andre medlemmer kommer til forum.gamer.no og noen ganger tilfører dybde i det som blir diskutert,

MEN særlig det siste har som regel en negativ effekt på kvaliteten på postene, det blir mye svadasvar og "+1"-poster, og det blir et mareritt å scrolle seg gjennom side etter side med kvantumsposting.

 

Til dette forumets forsvar skal det sies at mange allerede har dratt med seg ovennevnte uvaner fra nettopp diskusjon.no, og derfor har dette vært hverdagen på nye forum.gamer.no fra dag én. Jeg klarer å lære meg å leve med det, men fra tid til annen dukker det opp en mulighet til å melde min misnøye med det, som denne, og da griper jeg sjansen.

 

Grunnen til at jeg holder ut er at siden 2002 har jeg opplevd gamer.no som det suverent beste norske nettstedet for spill, og etter hvert har jeg også hatt veldig stor glede av samfunnet som har bygd seg opp rundt. Så for alt det er verdt; ikke det mest skakkjørte forumet i verden kunne holde meg vekk fra en så flott side som dette!

Endret av JoeDohn
Lenke til kommentar
(...) B) andre medlemmer kommer til forum.gamer.no og noen ganger tilfører dybde i det som blir diskutert,

MEN særlig det siste har som regel en negativ effekt på kvaliteten på postene, det blir mye svadasvar og "+1"-poster, og det blir et mareritt å scrolle seg gjennom side etter side med kvantumsposting.

Denne type innlegg ønsker vi uansett å slå ned på. Telletråder har egne områder på forumet, og gjentatte meningsløse innlegg i seriøse debatter kan føre til advarsel. Bruk gjerne rapporteringsfunksjonen aktivt, og si fra dersom rapporter ikke blir tatt hånd om raskt nok av moderatorene.

 

Grunnen til at jeg holder ut er at siden 2002 har jeg opplevd gamer.no som det suverent beste norske nettstedet for spill, og etter hvert har jeg også hatt veldig stor glede av samfunnet som har bygd seg opp rundt. Så for alt det er verdt; ikke det mest skakkjørte forumet i verden kunne holde meg vekk fra en så flott side som dette!

Det var utrolig hyggelig å lese. Tusen takk! :-)

Lenke til kommentar

Innlegg temaet begynner å se bedre ut nå, spesielt med linkene til de forskjellige sidene som får det hele til å virke mer profesjonelt. Foreløpig holder jeg meg fremdeles til Gamer_1280, da jeg synes det har den perfekte bredden samtidig som det ser bra ut. Hadde ønsket meg mer farger i Innlegg.no skinnet. Det ser nå rimelig platt ut etter min mening, og det er derfor jeg holder meg til Gamer sitt skin; det ser mer spennende ut.

 

En versjon med navigasjons menyen til venstre og i 1280 bredde hadde vært orgasmisk.

 

Snublet også over noe jeg synes var litt rart. Da jeg byttet tilbake til Gamer_1280 etter å ha sett på Innlegg skinnene fortsatte kategori-headerne å være blåe. Jeg kan sverge ved at de tidligere var grå i Gamer sine skins, og den gråfargen passet mye bedre enn den blåfargen som nå er der (for meg iallefall). En liten bug perhaps?

 

418767.jpeg

Lenke til kommentar

Innlegg_dynamisk var veldig fint! Var veldig stilrent, ingen forstyrrende mønster (gamer, kremt) og andre unødvendige ting. I tillegg liker jeg at "Din Konto" er til venstre, og det at det er linker (og logoer) til de andre sidene gjør at Innlegg virker mer sammensveiset.

 

En ting som muligens hadde vært "finurlig" hadde vært hvis "Din Konto" menyen fulgte med ned når du så lengre ned i en tråd. Jeg har sett det på andre forum, men det kan være at det blir litt for hakkete og bare blir et irritasjonsmoment.

 

EDIT: Gjelder innlegg dynamisk! Når man trykker på "Inlegg.no"logoen helt øverst kommer man til "forsiden" som forventet, men skin'et skifter til Innlegg (ikke dynamisk)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det nye Innlegg.no skinnet så greit nok ut, men personlig synes jeg det ble litt kjedelig. Jeg liker dessuten ikke blåfargen der emnetittelen, og navnet på de forskjellige kategoriene (Spill, Mobil og GPS, Tilbakemeldinger osv.). Jeg synes den blir litt for annerledes i forhold til det meste av skriften på forumet (logoen der det står Innlegg.no osv.), som har en mørk gråfarge. Hvis denne blåfargen var litt mer blågrå, hadde jeg vært fornøyd. :)

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...