Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir visst litt missforståelser her, jeg svarte på dette innlegget: ;)

 

Skjul

Om man går til Innlegg.no, så får man automatisk "Innlegg.no"-skinnet, da UTEN "Mine innlegg". Om man derimot går til forum.gamer.no, så har man mine innlegg. Synes forøvrig at Gamerskin bør bli automatisk valgt når man går til forumet gjennom Gamer-siden eller direkte til forum.gamer.no.

 

Der er jeg uenig, jeg går omtrent alltid til forumet gjennom gamer, og jeg misliker gamer-skinnet (bruker IP.Board Pro 960px selv.) Ville vært veldig irriterende om jeg måtte ha skiftet vær bidige gang jeg gikk gjennom gamer.

 

Mener at om man går til Gamer.no og så trykker på Diskusjonsforum, så bør Gamerskinnet være automatisk skin om man kommer som gjestebruker.

Lenke til kommentar
Mener at om man går til Gamer.no og så trykker på Diskusjonsforum, så bør Gamerskinnet være automatisk skin om man kommer som gjestebruker.

 

Det kan vi ordne hvis det er enighet om det. Grunnen til at du får et standard-skin er at det var dette Gamer.no hadde i begynnelsen, og vi har valgt å ikke endre skin for Gamer.no uten at det er enighet om at dette skal gjøres.

Lenke til kommentar

Artig med en kategori for sport også. Hva med å opprette et forum for ballsport eller fotball? Sistnevnte er vel helt klart norges mest populære sport, kunne sikkert fått det aktivt etterhvert :)

 

Var det forresten planer om egene skin på forumet for Mobilen og Teknofil også? Gamer har jo et.

Lenke til kommentar
Hvor lenge vil gjesteposting være tillatt?

Det burde avskaffes. De hindrer mange brukere fra og registrere seg, og vi trenger nye brukere.

 

 

Mener at om man går til Gamer.no og så trykker på Diskusjonsforum, så bør Gamerskinnet være automatisk skin om man kommer som gjestebruker.

Støttes, dere burde lage ett spesial skin til de andre sidene også :)

Lenke til kommentar
Hvor lenge vil gjesteposting være tillatt?

Det burde avskaffes. De hindrer mange brukere fra og registrere seg, og vi trenger nye brukere.

Det skal bare være mulig å poste som gjest i "Diskuter artikler"-kategoriene gjennom skjemaet som vi viser i selve artikkelen. Utover dette tillates ikke gjesteposting i det heletatt. Si ifra hvis dere oppdager muligheter for dette andre steder, for da er det noe galt.

 

Grunnen til at vi tillater gjesteposting i artiklene er at det skal være enkelt å legge igjen en kommentar. Etterhvert vil både antall kommentarer og forumaktiviteten øke, og da kan vi kreve at brukeren er registrert for å poste svar, men akkurat nå er det aller viktigst å gi Teknofil-leserne et praktisk kommentarverktøy.

 

Støttes, dere burde lage ett spesial skin til de andre sidene også :)

Vi vurderer egne skin. Alternativet er at Gamer.no har sitt eget forumskin, mens alle andre siter bruker felles Innlegg.no-skin. Sistnevnte vil helt klart være mest praktisk med tanke på vedlikehold og for å vise at forumet vårt er langt mer enn bare én enkelt kategori eller site.

Lenke til kommentar

Jeg synes å huske at jeg har spurt om dette før, men jeg finner ingeting.

 

Det jeg lurer på, vil de sidene som bruker Innlegg.no som sitt forum ha et noenlunde likt design, eller vil dere kjøre de gamle dsignene på alle de forskjellige sidene? (personlig synes jeg mobilen.no sitt design er rotete, og ikke like fint som f.eks. gamer sitt)

 

Jeg er for å ha likt design, siden jeg føler at det knytter sidene mer opp mot hverandre.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med Error over her. Utseendet, og måten Gamer.no er linket sammen med forumet, gjør at det hele virker mye ryddigere og gjennomtenkt - at de "hører sammen". Sånn som det er nå finnes det faktisk ingen linker til Teknofil eller Mobilen på forumet, og det virker som om alle er forskjellige sider som kun "låner" samme forum. Måten sidene er satt sammen på nå vil nok gjøre at "folket" fra Teknofil holder seg der - på Teknofil.no og Teknofil-delen av forumet - mens Mobilen-folket holder seg på sin "del". Sidene virker lite samkjørt og tilknyttet hverandre - i motsetning til HW-nettveket feks, der alle sidene i nettverket har samme design og oppsett, og der det på alle sidene, inkludert forumet, finnes linker til de andre sidene i nettverket. Jeg synes dette "nettverket" bør gjøre noe av det samme, selvsagt med en litt egen vri, men nå virker sidene altfor avskilt og lite tilknyttet hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg er også helt enig med dere i at vi må samkjøre mer for å vise at nettsidene er en del av et nettverk. Dette er noe vi jobber med, men som tar tid å gjennomføre. Mobilen og Teknofil har veldig lik oppbyggingen og her har vi også stor påvirkningskraft for å få det tettere integrert med forumet.

Nå er det bare noen få dager siden vi knyttet disse nettsidene til forumet vårt, og det er derfor begrenset hvor mye vi har rukket å samkjøre på disse dagene. (I tillegg har Terje hatt fagprøve denne uka, så jeg er alene på jobb).

 

Jeg har lyst til å lage et Innlegg.no-skin her på forumet som tydelig viser at Innlegg.no er en samkjøring av flere nettsiders forum. Dette tror jeg kan gi svært god synlighet av at vi er et samleforum for flere nettsteder.

 

Alternativet er å lage ett skin per nettsted. Fordelen med egne skin er jo at tilhørigheten blir større, men til gjengjeld er det også mye arbeid å vedlikeholde alle designene.

 

Hva synes dere? Egne skin for Teknofil, Mobilen, Treningsmagasinet, osv., eller bruke mer tid på å lage et godt fellesskin?

Lenke til kommentar

Eg synes dette var noko av det tåpeligste gamer.no har gjort. Det er ein grunn til at eg går på gamerforumet, fordi eg vil diskutere og lese om SPEL, ikkje mobilar og trening og sport. Dette blir bare meir og meir diskusjon.no..

 

Det heter tross alt GAMER.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...