Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes det er lettere å holde de samlet jeg, men et navnebytte på "tilbakemeldinger" kategorien kunne vært en ide ja.

Hva med "Artikkeldiskusjon og tilbakemeldinger?"

Der tror jeg vi har en vinner. Nå som nettsiden man kommenterer attpåtil står i parantes i kategorinavnet tror jeg det er den greieste løsningen. :)

Det kan vel diskuteres. (Min løsning er jo selvfølgelig den beste ;))

 

Nei, seriøst. "Artikkeldiskusjon og tilbakemeldinger" hadde vel funket fett det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditt forslag separerer de forskjellige tilbakemeldingskategoriene og gjør det forvirrende å navigere seg rundt i forumet siden man hele tiden må ta hensyn til hele kategorinavnet. Det kan også gjøre det lett for moderatorer å blingse hvis de skal flytte tråder/innlegg.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Har enda en ting jeg lurer på.

 

"Spillutstyr og maskinvare" er kanskje overflødog nå som vi har en hel kategori for Hardware, software og data generelt?

Tenkte faktisk på det jeg også. Flytt alle postene fra "Spillutstyr og maskinvare" over til "Hardware" og slett førstnevnte. Å ha begge forumene samtidig tror jeg lett kan skape forvirring. Hva om man f.eks skal lage en tråd om et ratt til PCen, passer jo like godt inn i begge forumene. Siden "Hardware" omfavner bredest er det vel mest naturlig å slette "Spillutstyr og maskinvare".

 

Edit: Stor leif :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne legge til Innlegg.no som bokmerke istedenfor forum.gamer da de egentlig er det samme, men da fikk jeg ikke utvidet alle kategoriene. Det er en liten ting, jeg vet det, men det er en gammel vane for min del. Ettersom bilder forklarer mer enn tusen ord legger jeg ved to bilder som forklarer det meste.

Dette er nå fikset!

Lenke til kommentar

Det første som slår meg i det jeg skal logge på som en gjest fra URL-en innlegg.no, er at innlegg.no-skinnet er upent. Hvorfor er menyen på høyre side - er det noen som faktisk foretrekker den løsningen? En grunnleggende designregel både på skjerm og trykksaker er at øynene naturlig søker til øverste venstre hjørne for en logisk begynnelse på innhold, og siden nedover i et løst sikksakkmønster. Menyen på høyre side virker som en løsning av sorten "haharawr, vi gjør noe annerledes bare for å gjøre det annerledes!". Slike løsninger er sjelden gode. Blåfargen på den nevnte menyen til høyre lukter litt diskusjon.no-ripoff - og likevel matcher den ikke fargen på selve forumet.

 

Inntrykket jeg sitter igjen med er følgende: :|

Lenke til kommentar

Om man går til Innlegg.no, så får man automatisk "Innlegg.no"-skinnet, da UTEN "Mine innlegg". Om man derimot går til forum.gamer.no, så har man mine innlegg. Synes forøvrig at Gamerskin bør bli automatisk valgt når man går til forumet gjennom Gamer-siden eller direkte til forum.gamer.no.

Lenke til kommentar

Der er jeg uenig, jeg går omtrent alltid til forumet gjennom gamer, og jeg misliker gamer-skinnet (bruker IP.Board Pro 960px selv.) Ville vært veldig irriterende om jeg måtte ha skiftet vær bidige gang jeg gikk gjennom gamer.

 

Edit: Forresten, når kommer de nye brukerne fra andre forum inn?

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...