Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kategori for Mobilen.no er nå lagt inn under Tilbakemeldinger.

Kategorien burde vel hete "Tilbakemeldinger til Mobilen.no", ellers burde "Tilbakemeldinger til Gamer.no" byttes om til bare "gamer.no". Ser dumt ut om kategorier som igrunn er like ser forskjellige ut. Å plassere dem ved siden av hverandre hadde sikkert også vært et sjakktrekk. Kunne vel postet dette i Mobilen forumet, men så ikke vitsen i det når jeg kunne ta det opp her.

 

Men flott å se at ting skjer. Følger spent med.

 

Edit: Hadde også vært flott om dere fikk Bot'en til å poste "les artikkelen her"-linken to linjer under resten av innlegget, slik som det gjøres i de andre artikkel-trådene.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott å se at dere gjør ting.

 

En ting til også ... Nå heter både kategorien for Gamer sine artikler og Mobilen sine artikler det samme, noe som kan skape så smått noe forvirring når en leser gjennom "Vis nye poster". Der listes da de forskjellige sidenes artikler opp som om de skulle vært i samme kategori, og dermed kan man fort tro at en artikkel som egentlig er fra Mobilen.no er fra Gamer.no.

 

Jeg vet ikke hvordan dere ser for dere å skille mellom de forskjellige sidenes artikler mtp foruminndeling, men det jeg iallefall foreslår er at dere gir hver side sin egen kategori, slik som dere nå har med Mobilen.no. Der kan tilbakemeldingene til siden og artiklene har egne underforum, slik det nå er for Mobilen.no, men sleng gjerne på en parentes med sidenavnet bak de forskjellige "Diskuter artikler" underkategoriene, slik at det blir "Diskuter Artikler (Gamer.no), "Diskuter Artikler (Mobil.no)" osv.

 

Skjul
Forumkunngjøringer

 

Tilbakemeldinger til forumet

 

Gamer.no

> Diskuter Artikler (Gamer.no), Tilbakemeldinger (Gamer.no)

 

Mobilen.no

> Diskuter Artikler (Mobilen.no), Tilbakemeldinger (Mobilen.no)

 

Teknofil.no

> Diskuter Artikler (Teknofil.no), Tilbakemeldinger (Teknofil.no)

 

Just one quick thought out of many.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det er veldig kronglete for oss å lage en log-in box på artikkelkommenteringen under artiklene, skal en poste med sin egen bruker må en derfor gå inn på forumet først for så å logge inn ja. Beklager ulempen dette medfører. Finner vi en god løsning på det implementerer vi det! :)

Lenke til kommentar

Begynner å se veldig bra ut nå! :) Er vel ikke så lenge til vi får opp mobil og data kategoriene nå? Hadde vært konge med egene forum for forskjellige operativsystemer under Teknofil kategorien. (Windows, Linux, OSX etc..) Kan jo også ta med mere hardware relaterte forum. Bærbare datamaskiner, stasjonære maskiner, overlokking, programmering, utstyr (tastur, hovedkort, grafikkort, minne...) osv..

 

Kanskje et egene forum for smarttelefoner, touch mobiler og vanlige telefoner under mobil kategorien også?

Lenke til kommentar

Dette kommer på plass i løpet av de neste dagene. Vi koblet til artikkeldiskusjonene for Mobilen.no i går, og i dag legger vi til Teknofil.no.

Nå skal jeg først ordne slik at vi får "siste fra forum"-boks på disse to nettstedene som henter fra riktig forum, og deretter skal vi åpne egne kategorier for data og mobil.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne legge til Innlegg.no som bokmerke istedenfor forum.gamer da de egentlig er det samme, men da fikk jeg ikke utvidet alle kategoriene. Det er en liten ting, jeg vet det, men det er en gammel vane for min del. Ettersom bilder forklarer mer enn tusen ord legger jeg ved to bilder som forklarer det meste.

 

. . . 408676.jpeg . . . 408677.jpeg

 

Bildet til venstre viser at når jeg logger inn via forum.gamer.no så kan jeg åpne og lukke alle kategoriene på forumets forside som jeg selv ønsker, og jeg ønsker å ha alle åpne hele tiden. Bildet til høyre viser at når jeg logger inn via Innlegg.no så kan jeg ikke åpne de samme kategoriene på noen annen måte enn å lukke den ene og åpne en annen. Altså så kan jeg ikke ha alle kategoriene åpne.

 

Jeg vil gjerne ha muligheten til å åpne alle i alt. Men jeg vet heller ikke hvor langt dere har kommet med Innlegg.no.

Igjen, det er en liten sak, men likevel en stor sak ^_^

Lenke til kommentar

Yay, endelig! Ser veldig bra ut dette her!

 

Litt småpirk: Ser det ikke litt rart ut at artikkeldiskusjon ligger under tilbakemeldinger? Hva med å gjøre det slik:

 

 

Skjul
Spill

 

> Gamer.no [underfora: Diskutér artikler (Gamer.no), Tilbakemeldinger til redaksjonen (Gamer.no)]

 

> Generell spilldiskusjon

 

> PC-spill

 

> Konsoll

 

> ......

 

 

Mobil & GPS

 

> Mobilen.no [underfora: Diskutér artikler (Mobilen.no), Tilbakemeldinger til redaksjonen (Mobilen.no)]

 

> Mobil

 

> GPS

 

> Ringepriser og abonnement

 

Data & TV

 

> Teknofil.no [underfora: Diskutér artikler (Teknofil.no), Tilbakemeldinger til redaksjonen (Teknofil.no)]

 

> Internett og nettverk

 

> Hardware utstyr

 

> ......

 

Tilbakemeldinger

 

> Tilbakemeldinger om forumet

 

> Forumkunngjøringer

 

Bare en tanke :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Hadde man byttet ut navnet på kategorien hadde det vel funket ja, men synes fortsatt det hadde sett ryddigere ut om vi hadde det slik jeg viste :p Da ser man lettere hvilken forum som hører til hvilken side og de som f.eks bare henger på Mobilforumet slipper å navigere seg helt ned på siden for å finne artikkeldiskusjonene.

Lenke til kommentar

Om man går til "Tilbakemeldinger" -> "Teknofil", så får man en mulighet til å poste tråder her uten å gå videre inn i neste underfora som da blir Tilbakemeldinger og Diskuter artikler. Sånn skal det vel ikke være?

 

EDIT: Og hva er forskjellen på "Norsk 1" og "Norsk 2" i skin-seksjonen?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne legge til Innlegg.no som bokmerke istedenfor forum.gamer da de egentlig er det samme, men da fikk jeg ikke utvidet alle kategoriene. Det er en liten ting, jeg vet det, men det er en gammel vane for min del.

Dette er jeg enig i, og en løsning her blir nok at vi bruker forum.gamer.no visningen for innlegg.no inntil vi finner en løsning. Det negative med dette er at du ikke får prioritert hva som skal være på toppen ut i fra hvor du kommer fra. Dvs. at brukere som klikker på forumet fra mobilen ikke får mobilkategorien på topp, men spill :) Ikke at det har så veldig mye å si.

 

Synes det er lettere å holde de samlet jeg, men et navnebytte på "tilbakemeldinger" kategorien kunne vært en ide ja.

Hva med "Artikkeldiskusjon og tilbakemeldinger?"

 

Om man går til "Tilbakemeldinger" -> "Teknofil", så får man en mulighet til å poste tråder her uten å gå videre inn i neste underfora som da blir Tilbakemeldinger og Diskuter artikler. Sånn skal det vel ikke være?

 

EDIT: Og hva er forskjellen på "Norsk 1" og "Norsk 2" i skin-seksjonen?

Forskjellene på språkpakkene vet TSP mest om, men ettersom jeg har fått tilbakemelding om at "Norsk" er mest gjennomarbeidet står denne nå som standard språk på forumet :)

Lenke til kommentar
Synes det er lettere å holde de samlet jeg, men et navnebytte på "tilbakemeldinger" kategorien kunne vært en ide ja.

Hva med "Artikkeldiskusjon og tilbakemeldinger?"

Der tror jeg vi har en vinner. Nå som nettsiden man kommenterer attpåtil står i parantes i kategorinavnet tror jeg det er den greieste løsningen. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...